rasta79 Startet 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2012 (redigert) Noen som vet hvilken båt dette er? Fikk den av en kar som ikke hadde tid til å stelle med den. Men han visste heller ikke hvilken type det var. Redigert 3.Oktober.2012 av rasta79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 (redigert) Bilde hadde vel gjort seg. Du bør også endre tittelen, da den ikke er forklarende nok etter regelene her på Båtplassen. Du har 30 minutter å endre innlegget ditt på og da bør du endre til feks. (Hvilken snekketype er dette?) Velkommen til Båtplassen forresten. RSL Redigert 3.Oktober.2012 av RSL (see edit history) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
rasta79 Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 (redigert) Ja, trodde jeg hadde lastet opp bilde. Men det kom ikke med på spørsmålet. Skjønner ikke hvordan jeg får med bildet. Finner kun bildet på profilen min. Redigert 3.Oktober.2012 av rasta79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Når du klikker på bildet i arkivet ditt, står det en knapp litt nede som heter Kopier. Da havner linken i utklippstavlen på PCn din og du kan lime inn ved å trykke ctrl+V etter at du har klikket på ikonet som heter (image) i verktøylinjen over ruten du skriver i. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
rasta79 Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Der fikk jeg det til ja:). Takker for hjelpen:) Ram Sitér dette innlegget Link to post
rasta79 Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Takk for tips og takk for velkomsten:) Ram Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Der har du fått forandret overskriften også... flotte saker. Da unngår du at tråden blir stengt. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
index Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Det er da ingen snekke, men en plattgatter! Men utover det så aner jeg ikke hvor den kommer fra etc. Ser dog noe hjemmelaget ut den øverste etasjen på overbygget der... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SoBo Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Ser ut som en plattgatter, eller er det bare bildet som bedrar? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
rasta79 Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 (redigert) Ja, der ser dere hvor greie jeg har på båter. Lurte litt på det selv om den øverste delen var hjemmelaget. Den er helt flat bak. Redigert 3.Oktober.2012 av rasta79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Hvor mange fot er båten? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
rasta79 Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 28 fot fikk jeg fortalt av forrige eier. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Kan det være ein furuholmen ? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
index Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Kan minne om Furuholmen, men mange ligner jo. Uansett så virker det som en veldig grei båt, velstelt og med pene linjer. Denne vil du nok få mye glede av... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SoBo Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 (redigert) Mener furuholmen som regel er slettbygde. Min bestefar hadde en slik plattgatter med bordganger, mye lik denne. Den var bygd ved Nielsen båtbyggeri. Det som senere ble Nidelv båt og nå igjen Nielsen båtbyggeri. Pene linjer der ja. Redigert 3.Oktober.2012 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Mulligan Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Da tror jeg vi er i nærheten. Enten Nidelv eller Vestfjorden. Synes den ligner veeeeldig på Huwa. Sitér dette innlegget Link to post
rasta79 Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 (redigert) Takker mye for mange svar. Motoren går ikke enda, den var i gang sist for 4 år siden. Men har kjøpt ny startmotor til den, da jeg tror det var den som var ødelagt. Skal fikse og mekke litt på den i vinter. Det står en Volvo Penta MD 21A i den, har 63 hk og er fra tidlig 70-tallet fikk jeg opplyst fra Bjordal og Madsen AS her i Bergen. Redigert 3.Oktober.2012 av rasta79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.