Jump to content

Rorindikator fungerer ikke på VP dph-drev


guddal

Recommended Posts

Jeg har nå behov for skifte, ikke fordi kabelen har røket men fordi kappen på den gamle kabelen er dårlig. Den er rett og slett ikke tett. Fiksa det provisorisk i fjor med litt vulkaniserende teip men det ser ikke ut til å holde tidens tann. Var allerede nesten frest bort nå i høst. Så jeg tror jeg må bytte hele vaieren. Er det noe quick fix eller bare å kjøpe ny? Er ikke helt sikker på jeg skjønner hvorfor dere kapper av denne metalldelen. Er det inne eller ute dere mener? Kanskje det blir "obvious" når jeg starte på jobben. Skjønte poenge med at festet ute må borres opp litt, det er kjappe 1000,- spart. Dersom dere kunne forklart litt "med teskje" hvor jeg må kappe og hvordan det eventuelt "kobles sammen igjen" så hadde jeg vært glad for det! 

 

Er det noe problem med tettingen gjennom akterspeilet / drev-transomen. Er det noe pakning eller lignende man bytte samtidig? Er det noe kalibreringsjobb etterpå? Tips og triks? 

 

Har forøvrig startet egen tråd, men den kan kanskje avluttes :P 

 

 

 

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

 

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...