Jump to content

Stemningsbilder av båt, sol og sommer:


Worry II

Recommended Posts

På vei ut av Limfjorden Østover en stille disig sommermorgen. Varmekraftverk som brenner kull fra Svalbard!

 

bilde

 

Jensen`s fiskerestaurant i Sæby.

 

bilde

 

 

Jul i båten 2008. Røssesundet Tjøme. Perfekt vær hele julehelgen.

 

 

bilde

 

 

Jul i båten 2009. Røssesundet. NØ Vind og snøvær.

 

bilde

Redigert av Flid (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er sommeren 2014, det er sol og det er varmt.

- Zitha, hvor er du?

- Søren også, de har oppdaget at jeg har stukket av! Jeg har gått gjennom hekken og inn til naboen, fordi de har noe der inne som jeg må sjekke ut........et digert svømmebasseng.

bilde

 

- Jeg lurer på hvor dypt det er her, og.......

bilde

 

.......om jeg skal hoppe eller stupe. Jeg tror jeg stuper, jeg.

bilde

 

- Uffda, det var dypere enn jeg trodde. Jeg fikk jo nesten hele hodet under vann. Vann i ørene fikk jeg også.

bilde

 

- Men deilig og avkjølende var det. Nå er det bare å snike seg ut samme veien som jeg kom inn, så kanskje de ikke merker hvor jeg har vært.

---- og slik gikk sommeren 2014 ------

bilde

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

I går var det syv plussgrader i Oslo, så fikk plutselig en lite snev av vårfølelse i kroppen og tenkte det kunne være litt hyggelig å løfte opp igjen denne løkka. :wink: Båtjakten er i gang og håper jeg om ikke lenge kan hente hjem en ny (gammel) båt. Her fra en en av de varme sommerdagene i 2014 ved Borøya. bilde

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...