Faxen Svart 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2005 Kapteinen på Slagskipet iler deg til unsetting når du går til angrep Worse <{POST_SNAPBACK}> Er dette bildet fra fordekket på "Slagskipet"?? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
giver Svart 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2005 Hei Jeg er plastbåteier og skjems ikke over det. Det jeg ikke er så stolt av er: ALT TREVERK ER TEAK, , men det var det billigste treverket de hadde i Taiwan på 80-tallet. Det er vel en del gruvearbeider som har satt livet til for en billig penge for at stålbåter ikke skal bli for dyre? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 (redigert) Så var Vårtreffet 2005 til Nautica Schizofrenia avholdt (uten Bastard30000!!!! ts, ts, ts..... :nono: ) . Seilte forbi Papperbukta på søndag formiddag, på vei til torskegrunnen ved Søndre Søster. Slik så det ut i Bukta....... Litt sener utpå ettermiddagen, møtte vi et digert beist av en gammel MTB (han/hun, ytterst til venstre i bildet) i Kjøkøysundet. Tydeligvis et av medlemmene fra Vårtreffet. Ser ut til å være en artig gjeng. Redigert 20.Mars.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Slagskibet Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Er dette bildet fra fordekket på "Slagskipet"?? <{POST_SNAPBACK}> Jeg sier til Ørnhild at du holder på å selge meg masse båtutstyr på baatplassen treffet. Da får du masse da. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Så var Vårtreffet 2005 til Nautica Schizofrenia avholdt (uten Bastard30000!!!! ts, ts, ts..... :nono: ) . Seilte forbi Papperbukta på søndag formiddag, på vei til torskegrunnen ved Søndre Søster. Slik så det ut i Bukta....... Litt sener utpå ettermiddagen, møtte vi et digert beist av en gammel MTB (han/hun, ytterst til venstre i bildet) i Kjøkøysundet. Tydeligvis et av medlemmene fra Vårtreffet. Ser ut til å være en artig gjeng. <{POST_SNAPBACK}> Det var da noen der ja, de fleste skal vel videre til Strømstad tenker jeg! Hadde fått mindreverdighets kompleks hadde jeg vært der med båten min Denne gangen hadde jeg ikke tid til og være med, får ta høstreffet i stedet tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Du verden for et nydelig syn, eia var vi der !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Husk nå på hva Poseidon kommenterte i tråden ovenfor, man har lært at det er forbudt å kaste plastikk på sjøen :nono: Og som informasjon, dersom du går gjennom emneregisteret, så vil du se at lekasjeproblemer synes for meg å være svært så utbredt på tupperware såsom rundt vinduer, langs lister, etc............... Et annet apropos : for dem som frekventerer gjestehavner i løpet av sesongen, er det ikke påfallende å se hver gang det kommer inn tupperwarebåter så er det frem med kost, slange, såpemidler, og værre er HVER ENESTE DAG, mens når det kommer ORDENTLIGE BÅTER inn, så setter man over kaffekjelen og koser seg som bare det............ <{POST_SNAPBACK}> Dette med å gå over båten ved ankomst har noe med style å gjøre. For egen del liker jeg å spyle vekk saltlaget som legger seg på overbygget og ruter. Dette gjør jeg mens fruen ordner kaffe å noe å bite i. Har selv hatt en flishaug med motor på men savner det ikke i dag, selv om jeg i mange år sverget at noen tuppeware skulle jeg aldri ha. Man skal aldri si aldri...... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sigurd Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 får ta høstreffet i stedet tenker jeg Fortvil ikke Bastard, det går flere tog. Gjengen i fra Drammen har gjerne et helgetreff på sensommeren. Ofte på Kommers. Til Perlen; Hva med et helt uoffisielt Nautica Schizofrenia / Baatplassen - treff på sørlandet i siste halvdel av Juli. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Fortvil ikke Bastard, det går flere tog. Gjengen i fra Drammen har gjerne et helgetreff på sensommeren. Ofte på Kommers. Til Perlen; Hva med et helt uoffisielt Nautica Schizofrenia / Baatplassen - treff på sørlandet i siste halvdel av Juli. <{POST_SNAPBACK}> Sier du det ja, får prøve og få med meg det da! Det er jubileum til høsten så det bør jeg få med meg Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Til Perlen; Hva med et helt uoffisielt Nautica Schizofrenia / Baatplassen - treff på sørlandet i siste halvdel av Juli. <{POST_SNAPBACK}> Så forøvrig en del av disse gutta i foreningen i Grimstad i fellesferien i fjor. Er gjerne med på treff. Det blir nok litt for langt avgårde for meg til Papperhavn/kommers...... Var du tilstede på treffet nå?? (trodde du var i "varmen"...) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Nei desverre, måtte på jobb og blir i varmen i enda drøye 4 uker før første 6 ukers sommerferie starter. Siste sommerferien blir andre halvpart av juli og hele august. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Da prøver vi å få til et eller annet sørlandet, før telemarkskanalen på blues ? Sitér dette innlegget Link to post
frank_berger Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Enig med du. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
frank_berger Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Hvafornoe Vel, det er jo litt merkelig at det er ok og brenne en trebåt på St.Hansbål mens og brenne en plast båt er noe helt forferdelig! Kanskje det ligger en hevn på dette vet dere Undres egentlig på hva som forurenser mest da! En gammel trebåt full av olje og greier kontra plastbåt <{POST_SNAPBACK}> Enig med du Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
M/S Bastard Svart 28.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Plastbåteiere, vær forsiktig med og farte rundt Gåsøykalven ved Melsomvik 21-23 oktober Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 (redigert) Plastbåteiere, vær forsiktig med og farte rundt Gåsøykalven ved Melsomvik 21-23 oktober <{POST_SNAPBACK}> Steinkaia der er delvis opptatt av bustedunker i langtidsopplag. Betongkaia holder dessverre på å ramle ned. Redigert 28.September.2005 av Krapyl (see edit history) Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Sigurd Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Opptatt???? Vi finner oss en plass uansett! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.