Jump to content

"Like godt som 2-komp

Terje

Recommended Posts

Etter omfattende arbeid ville jeg har kostet på meg 2-komponent. Det er svært få enkomponente produkter som har i nærheten av slitestyrke og vedheft som skikkelig 2-komponent. Bengalakk er en oppskrytt maling/lakk som flasser lett og er alt for myk til å motstå riper. Har gitt Bengalakk flere sjanser, både på metall og tre, grunnarbeidet ble selvfølgelig gjort etter alle kunstens regler. Resultat: selv etter to ukers herding gikk det an å ripe overflaten alt for lett. Selv gammel Drygolin kan måle seg med Bengalakk, som i følge Jotun skal være en emaljelakk. Vanligvis er emaljer harde og vanskelige å lage riper i, men mulig forståelsen av ordet "emalje" har forandret seg i løpet av de siste år.. Min erfaring er at Bengalakk egner seg bedre andre steder der den ikke blir utsatt for direkte slitasje. Er det pris det er snakk om har Biltema 2-komponent polyuretanlakk til en OK pris, i hvitt, svart, rødt, blått, grønt og grått.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...