Jump to content

Trenger info om dykkekompressor

colapluss

Recommended Posts

Hei.Har overtatt en dykke båt så fikk med en dykkekompressor som jeg ikke har bruk for,men vet lite om hva en sånn koster.Det jeg vet er at det er en Honda 5 hester.Hadde vert fint om noen hadde noen tips til meg om hva denne ligger i pris da jeg tenker å selge den.

agregat2.jpg

agregat.jpg

En litt uvanlig kompressor, men dersom den er i orden og det er mulig å skaffe filter, deler o.l.

er jeg interessert dersom du ikke forlanger for mye.

Ring gjerne 91363676

Gustav

Til sammenlinging betalte jeg seks laken for en eldre Poseidon for noen år siden. Det var en 220 i/min 330 bars kompressor som er identisk med en Bauer (mao meget kurant). Jeg vet ikke hva slags type det er du har, men jeg kjenner den ikke igjen ut fra bildene.

Det som er vesentlig for prisen er merke (kurant eller ikke), størrelse (kapasitet målt i l/m), fylletrykk (eldre 220 bars kompressorer er mindre attraktivt), og tilstand.

• 2 months later...

hvis du er intresert i å selge så er jeg intresert... jeg holder på å prøve å samle paintball intreserte til aktivitet under kontrolerte forhold... men trenger en kompresor som ikke er for dyr og kan fylle opp til 200-300 bar.. dermed er ikke filtre på en ukurant model ikke så viktig siden den ikke blir brukt til dykker utstyr.

håper et snarlig svar.

hilsen Terje Todal

Ja det er jeg. Du får den billig skal bare ha den bort den trenger en liten service for å være tip top, men ved rask avgjørelse så skal du få den billig 2500kr ink porto

• 3 years later...