cancerpagurus Startet 12.Januar.2013 Del på Facebook Startet 12.Januar.2013 Noen som har tips til hvordan man løser problem med frossen gasswire på en utenbordsmotor? Kan den smøres opp, eller må den byttes? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 12.Januar.2013 Del på Facebook Svart 12.Januar.2013 Bør gjerne ta inn hele påhengsen slik at den tines opp i første omgang. Så smøres godt slik at olja fortrenger fuktigheten og dermed hindrer at gasswiren fryser igjen. Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 12.Januar.2013 Del på Facebook Svart 12.Januar.2013 hadde faktisk samme problemet da jeg skulle ut i går. endte med at jeg tok av dekselet og gasset med hånda. Senere på dagen tok jeg inn gassviren. hang den opp til törk og smörte den opp til slutt. I dag slapp jeg å gasse med hånda :-) du kan nok ta den inn å gjöre det samme. Husk å bruke marine grease da ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.