Worry II Startet 13.Januar.2013 Del på Facebook Startet 13.Januar.2013 Sliter litt med å finne steder å handle dieselslanger og kjølevannsslanger i Oslo. Noen som har noen å anbefale ? Sitér dette innlegget Link to post
fokus Svart 13.Januar.2013 Del på Facebook Svart 13.Januar.2013 Tess har alt av slanger og kopplinger og her er en link med flere butikker http://tess.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Januar.2013 Del på Facebook Svart 13.Januar.2013 Du har jo alltids Tess som er leverandør til proffmarkedet men som også selger til private. Maritim på Slependen har også slanger av god kvalitet. Biltema har også slike slanger men min erfaring med deres kjølevannslanger er dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 14.Januar.2013 Del på Facebook Svart 14.Januar.2013 Har meget god erfaring med Hydroscan. Alltid bedre enn Tess på pris. Her er butikken deres i Oslo: http://www.hydroscand.no/kontakt/oslo Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Worry II Svart 14.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2013 Hydroscan. Alltid bedre enn Tess på pris. De hadde jeg aldri hørt om ! Takker, SoBo ! Maritim Slependen er også notert, takk, Lazyjack Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 14.Januar.2013 Del på Facebook Svart 14.Januar.2013 Dieselslange har jeg kjøpt på Biltema, men til kjølevannet måtte jeg på Hydroscand. Du bør vite hva du skal ha, ikke for at de ikke er behjelpelige, men de har så stort utvalg og leverer til svært mange bruksområder. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2013 Jeg har benyttet Biltema sin tidligere, men denne har tykkere utvendig diameter og da passer ikke de klemmene jeg har i dag. Det er sånne klemmer som går hele veien rundt slangen, og da får jeg ikke i skruen... det er maaange slike klemmer :-) Men kjølevannslanger har de ikke på BT, så der må jeg andre steder.. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Har personlig litt dårlig erfaring med biltema sine fuelslanger, ser ut til å morkne fort. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Lazyjack Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Har personlig litt dårlig erfaring med biltema sine fuelslanger, ser ut til å morkne fort. Det samme gjelder kjølevannslangene. I området hvor slangeklemmene sitter blir de steinharde og umulig å få tett. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Ville kjøpt slanger for proffmarkedet (TESS el). Det er grenser for hvor mange meter som går og en brann på sjøen er mer fatalt enn på land. Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Støtter opp bruk av proffe butikker,har hatt mye med Hydroscand å gjøre i jobbsammenheng,og kjøper også slanger der privat God service,veldig kunnskapsrike og ikke så fryktelig dyre,den butikken som begynner med B.. (er forbudt å nevne hjemme hos meg) er stort sett bare søppel,kjøper du noe der,så kan du banne på at det er det som ryker når det ryker noe,og det ryker som regel når du trenger det mest,kjøp kvalitet og vær fornøyd (sikkert noen som har noe positivt å si om butikken B.... også,men mine erfaringer er at det er 99% prosent søppel,MIN mening er ikke nødvendigvis fasit ) Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Worry II Svart 15.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Eneste jeg kjøper hos butikken på B, er denne: http://www.biltema.no/no/Fritid/Hage/Grill/Griller/Grill-26463/ 1 stk i året ! Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Eneste jeg kjøper hos butikken på B, er denne: http://www.biltema.no/no/Fritid/Hage/Grill/Griller/Grill-26463/1 stk i året ! Og vil du ha noe som varer, kan flyttes og har en lang rekke bruksmuligheter, tar du heller denne: http://www.seatronic.no/grill-grill-c-398_399/cobb-batgrill-p-870 (Beklager TS, at vi nå er OT). Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 15.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 (redigert) Jeg har den også, Fargo, men den duger ikke for en famile på 4 ! Fin å steke kylling i, men det er sjelden den tas fram.. Den koker jo mere enn grilles.. Biffer på den der blir sjelden bra ! .. Men hva har denne med morkne slanger i Osloområdet å gjøre ? ja-ja, bra jeg var TS ! Redigert 15.Januar.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Hydroscand er å foretrekke fremfor Tess p.g.a priser. Har selv jobbet hos H-scand og opplevde ofte at privatkunder kom til oss og klaget over skyhøye priser på Tess. Har du et firma å handle gjennom så vanker det gode rabatter hos begge. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 17.Januar.2013 Del på Facebook Svart 17.Januar.2013 Fordelen med Hydroscand (eller TESS) er at de har mye større utvalg i diameter og type slanger enn det de har hos Maritim. I Kornelia fra 1977 fant jeg ikke riktig dim for diesel fylleslange verken hos Maritim eller Seasea. Hydroscand hadde akkurat det jeg var ute etter. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.