Jump to content

Hvor kjøpe diesel og kjølevannsslanger i Osloområdet ?

Worry II

Recommended Posts

Jeg har benyttet Biltema sin tidligere, men denne har tykkere utvendig diameter og da passer ikke de klemmene jeg har i dag. Det er sånne klemmer som går hele veien rundt slangen, og da får jeg ikke i skruen... det er maaange slike klemmer :-) Men kjølevannslanger har de ikke på BT, så der må jeg andre steder..

Støtter opp bruk av proffe butikker,har hatt mye med Hydroscand å gjøre i jobbsammenheng,og kjøper også slanger der privat :smiley: God service,veldig kunnskapsrike og ikke så fryktelig dyre,den butikken som begynner med B.. (er forbudt å nevne hjemme hos meg) er stort sett bare søppel,kjøper du noe der,så kan du banne på at det er det som ryker når det ryker noe,og det ryker som regel når du trenger det mest,kjøp kvalitet og vær fornøyd :thumbsup: (sikkert noen som har noe positivt å si om butikken B.... også,men mine erfaringer er at det er 99% prosent søppel,MIN mening er ikke nødvendigvis fasit :giggle: )

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Fordelen med Hydroscand (eller TESS) er at de har mye større utvalg i diameter og type slanger enn det de har hos Maritim. I Kornelia fra 1977 fant jeg ikke riktig dim for diesel fylleslange verken hos Maritim eller Seasea. Hydroscand hadde akkurat det jeg var ute etter.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...