Garf73 Startet 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2013 Som en tidligere tråd spurte jeg om hva jeg skulle velge av Garmin 720S eller Standard Horizon CPF300i ble litt klokere, men siden jeg ikke må ha touch skjerm så står det på hvilket kart som er best, jeg har brukt en Garmin 421S med vision kart mye men aldri en plotter med C-map. Så da blir spørsmålet hvilket er best og hvorfor, forskjellen mellom de to etc. Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
skhauge Svart 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Det er stor forskjell på en Garmin 421 og en 720. Så bruk ikkje erfaringen fra 421 som utgangspunkt i videre vurdering. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Dette handler mye om personlige preferanser og behov. Jeg har erfaringer med både C-map og BlueChart. Jeg foretrekker helt klart BlueChart, men jeg kan lett forstå at andre foretrekker C-map. Min anbefaling er at du stikker innom Seatronic eller Maritim og kikker på begge. Da kan du se de opp mot hverandre, og forhåpentligvis få en demo og forklaring fra selger. Du kan også søke litt på nettet. Det finnes mange mening for og imot begge kartsystemene. -I tillegg har du også Navionics, så du blant annet finner på Lowrance og Raymarine-plottere. De nevnte forhandlerne har alle produsentene jeg har omtalt. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.