grawis Startet 20.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2013 Jeg er på jakt etter ny VHF med DSC, men lar meg frustrere over at alt av VHFer for fastmontering er avhengige av enten å monteres i et stativ, eller felles inn i plate. Er det noen som kjenner til VHF som er formet slik at den kan stå på egne bein i ei hylle? Link to post
Astor Svart 20.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Følger det ikke med en brakett med en skrue på hver side den kan settes i? Hvis ikke kan du jo legge den i en hylle og feste den med dobbelsidig tape? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
snorken Svart 20.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Eller borrelås. Har kartplotter,vindinstrumenter (3 stk i teak-kasse) og ekkolodd montert med borrelås som legges i "atomkofferten" som tas med hjem. Link to post
grawis Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Jeg ønsker meg primært noe jeg kan plassere rett i ei hylle eller på veggen. Litt som de gamle sailorene... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn