stikamp Startet 20.Januar.2013 Del på Facebook Startet 20.Januar.2013 Er en fersk seiler som er klar for andre sommeren med seilbåt på Mjøsa. Har en PB63 med senkekjøl som jeg som smått begynner å få tåke på. Det jeg lurer på er: Planer om 1mnd tur langs kysten av vestlandet, er båten min grei å bruke til en slik tur? Er det noen som har erfaring å dele om denne båten så hadde det vært nyttig for meg Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 28.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2013 Er det ingen som kjenner til denne type seilbåt? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 28.Januar.2013 Del på Facebook Svart 28.Januar.2013 Muligens det hjelper å legge ut et par bilder av skuta. Lettere for folk å identifisere. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
stikamp Svart 29.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2013 http://www.batartillsalu.se/batar-saljes/pb63---trailerbar-segelbaat-282013.asp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.