Copernicus Startet 8.Februar.2013 Del på Facebook Startet 8.Februar.2013 Ser at det finnes en rekke produsenter som blant annet Mecao mini og tilsvarende kinamodeller. Har det forresten noe for seg? eller er det bedre med saltposen? Er det noen av dere som har testet ut et slikt produkt over tid ? Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Alternes. Svart 8.Februar.2013 Del på Facebook Svart 8.Februar.2013 Henger meg på denne. så snedig ut, en slik sak må jo være toppen om den fungerer.. de jeg kjøper koster nesten hundrelappen og varer ca 1,5 mnd, så det skulle ikke ta lang tid å tjene inn denne macao mini, om den er like bra så er det jo masse kr å spare Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Key Freak Svart 8.Februar.2013 Del på Facebook Svart 8.Februar.2013 Meaco Mini er vel for ny til at noen har gjort noen vesentlige erfaringer. Jeg kommer nok til å kjøpe en når det blir litt mildere i været. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.