Astor Startet 10.Februar.2013 Del på Facebook Startet 10.Februar.2013 Ser at Garmin har kommet med et trådløst WI-FI adapter. Se her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39350786 Noen som har prøvd denne? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frøken Fryd Svart 10.Februar.2013 Del på Facebook Svart 10.Februar.2013 Det er iallefall bilde av ett ubiquiti produkt i annonsen. Mulig Garmin har skreddersydd software til den. Sitér dette innlegget Link to post
Jmek1 Svart 1.Mars.2013 Del på Facebook Svart 1.Mars.2013 ligger på Garmin sine nettsider iallefall. https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=129410 Sitér dette innlegget Link to post
lsj Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Har akkurat kjøpt den. Garmin har holdt den tilbake for inntil tre uker siden. Tok med meg esken i båten for å teste, men det som ikke lå i esken var nettverkskabel til antennen. Får derfor ikke testet den denne helgen. Er veldig spent på hvilken informasjon som blir synlig på Padden. Har håp om å kunne se det som normalt vises på plotteren som kommer fra videoinngangen. Kommer tilbake når jeg har testet den. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Garmin har foreløpig ingen app som speiler skjermen på multifunksjonsskjermen slik som Lowrance/Simrad og Raymarine. På Lowrance HDS Touch, Simrad NSS og Raymarine a, c og e seriene er det også mulig å kontrollere multifunksjonsskjermen fra appen når en bruker tablet. Sitér dette innlegget Link to post
Robert Vikene Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Garmin har fremdeles ikke samme mulighet til å speile multifunksjonsskjermen med Wifi slik som Lowrance/Simrad og Raymarine. Dette synes jeg er for dårlig, det er ingen grunn til at Garmin skal ha dårligere funksjonalitet. Men Garmin Bluechart Mobile programmet til Ipad fungerer bra til ruteplanlegging, selv om jeg savner mulighet til autorouting slik som multifunksjonsskjermen har. Den funksjonen er konge! Det fungerer også bra som en ekstraskjerm der man zoomer ut kartet en del, mens man på multifunksjonsskjermen zoomer mer inn for å få detaljene mens man går etter en rute. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke har lagd tilsvarende program til Android. Sitér dette innlegget Link to post
blekkulf Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Har du prøvd Garmin Helm?https://buy.garmin.com/nb-NO/NO/paring-farten/apps/garmin-helm-/prod152837.html Sitér dette innlegget Link to post
Robert Vikene Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Nei, har ikke det. Men trodde egentlig den virket bare på 8000 serien? Jeg har en 7612xsv, den har innebygd wifi. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Garmin har fremdeles ikke samme mulighet til å speile multifunksjonsskjermen med Wifi slik som Lowrance/Simrad og Raymarine. Eller Furuno. http://www.navnet.com/tzt/en/features/apps/index.html Sitér dette innlegget Link to post
blekkulf Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Nei, har ikke det. Men trodde egentlig den virket bare på 8000 serien? Jeg har en 7612xsv, den har innebygd wifi. Sikkert en skrivefeil. Plotteren din står i hvert fall på listen over kompatible enheter (7612xsv er den amerikanske versjonen av 7412xsv). Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil Johansen Svart 12.Juli.2015 Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Vel jeg har en garmin 1020xs i min båt, den har innebygd nett. jeg bruker garmin helm på min sony tablet å det fungerer meget bra, inntilvidere så jeg har funnet dette som en gadget, men hadde jeg har 2 styreposisjoner så er det helt genialt fordi du styrer plotteren 100% med taben. Jeg brukte den i andre båter når vi har ligget ved land for lage ruter for morgen dagen. Så det har jo sin misjon :-) Sitér dette innlegget Link to post
Moon72 Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Jeg tar på denne tråden, Jeg har en Garmin 4010 i båten, og vurderer å kjøpe WIFI adapteren for å kunne lage ruter på I-paden før jeg sender dem over til plotteren. Funksjonaliteten på plotteren er jo litt knotete for slikt arbeid. Det jeg lurer på om man må kjøpe eget kart på I-pad appen (Garmin Bluechart) eller blir "kart rettighetene" overført på et vis? Noen som har erfaring med det? Sitér dette innlegget Link to post
Moon72 Svart 31.Januar.2017 Del på Facebook Svart 31.Januar.2017 Jeg tar på denne tråden, Jeg har en Garmin 4010 i båten, og vurderer å kjøpe WIFI adapteren for å kunne lage ruter på I-paden før jeg sender dem over til plotteren. Funksjonaliteten på plotteren er jo litt knotete for slikt arbeid. Det jeg lurer på om man må kjøpe eget kart på I-pad appen (Garmin Bluechart) eller blir "kart rettighetene" overført på et vis? Noen som har erfaring med det? Anyone? Lurer på om kartrettighetene blir overført til enhetene som kobler seg via WIFI til plotteren eller om man må kjøpe egne kart til I-pad'en? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 31.Januar.2017 Del på Facebook Svart 31.Januar.2017 Du må ha egne kart på padda. Du må nødvendigvis ikke bruke Bluechart, men det er enklest. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.