Bøljan Startet 11.Februar.2013 Del på Facebook Startet 11.Februar.2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36380885&kwUnica= Er det noen som har testet eller har erfaring med dette, eller er det bare nok en ubrukelig duppeditt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Lurer på om dette produktet har vert oppe her på BP tidligere. Eg har sendt henvendelse to ganger til firmaet denne vinteren, og spurt om det på noen måte kan påvirke tæring på båter. Kvifor de ikkje svarer veit eg ikkje. Kanskje spørsmålet er usaklig, eller firma har ikkje svar. Uansett burde de svart, så servicenivået og/eller kunnskap hos selger gjer at eg anser det som ubrukelig duppeditt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
SoBo Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Så også denne på finn. Blir vel fort kostbart dersom man må ha to svingere. (9499,- for en og 11159,- for to) Hva med strømforbruket på inntil 0,7A på en svinger, hvor mye er det når man har to. Står vel og merke i teksten at strømforbruket er det samme. Kan det stemme da. Tenker sånn at med såpass strømforbruk må man ligge på landstrøm eller ha solpanel/vindgenerator ? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.