Dorsken Startet 11.Februar.2013 Del på Facebook Startet 11.Februar.2013 Kan dette være et greit sted å sikre alderdommen? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.10905544 De flytende boligene er tenkt plassert ved en egen brygge ved siden av småbåthavna. I tillegg er det lagt opp til å lage flere små kunstige øyer i tilknytning til de flytende boligene. Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Ser trivelig ut Trøbbel med 100metergrense og andre faktorer ødelegger mykje utvikling. Blir sikkert flott miljø dersom de får gjennomført det. Absolutt greit å tilbringe alderdommen slik trur eg. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
CB. Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Ser veldig flott og fint ut. Noe å tenke på andre steder som f.eks Oslo som har manko på boliger. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Dorsken Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 (redigert) Prospektet er jo tegna av arkitekt/entreprenør - og vil vel ikke ble seende ut som det presenteres her skulle jeg tro. Jeg må si at jeg har sett utrolig mye rart av «husbåter». Så om alle som er tegnet for en plass/andel skal få komme med hva de vil – kan det jo bli rene taterleiren. Bør en ha en type estetiske restriksjoner på et slikt sted – eller skal folk få bo i hva de vil så lenge de gjør opp for seg økonomisk? Redigert 11.Februar.2013 av Dorsken (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Absolutt estetiske restriksjoner i slike anlegg som var skissert i artikkelen. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
S/Y Emma Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Hvordan løser de septikproblemer i et slikt prosjekt? Så mange hus fører jo med seg en ikke ubetydelig mengde gråvann og sortvann..... Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Euklid Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Det er da ingenting i veien for å koble seg opp på det vanlige nettet for strøm, kloakk, vann og det meste annet -- i f.eks. Amsterdam er det mange som slik oppkobling. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 En kan sågar installere forbrenningstoalett om det ikke passer å legge inn kloakk. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Honduras Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 (redigert) Nederlenderne er som vanlig litt tidligere ute.... Og amerikanerne selvsagt.... Redigert 11.Februar.2013 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.