Andresh Startet 11.Februar.2013 Del på Facebook Startet 11.Februar.2013 Var å hentet kalesjen til båten i dag. Første gang jeg har levert inn en kalsje for vask/rens og impregnering så hadde stor tro på at de ville få denne 2 år gamle kalesjen god som ny......men nei !! Fortsatt mye jordslag i taket og vinduene var om mulig enda mer slitte og matte enn de var før jeg leverte den inn. Fikk til svar at det som var igjen av jordslag ikke lot seg få vekk og vinduene pleide de ikke gjøre noe med......men snaut 2000 ,- for "jobben" skulle han ha!! Jeg må hvertfall prøve å få vinduene noenlunde bra. Så lurte på hva som anbefales av vidunderstoff til rens og polering av slike kalesjevindu? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 (redigert) .................Jeg må hvertfall prøve å få vinduene noenlunde bra. Så lurte på hva som anbefales av vidunderstoff til rens og polering av slike kalesjevindu? Vaselinolje. http://www.maritim.no/batpuss/lakk-og-olje/oljer/vaselinolje Smør på og tørk av med myk klut. Redigert 11.Februar.2013 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Meguiars PlastX er supert ! Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Meguiars PlastX er supert ! Prøver denne og håper det blir bra. Ser helt jævlig ut i kveldsolen! Jeg er vel en smule perfeksjonist også skal det sies ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 Som dacapo skrev: Meguiars PlastX er supert ! Det har jeg egen erfaring med. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
skhauge Svart 11.Februar.2013 Del på Facebook Svart 11.Februar.2013 PlastX! Som de andre skriver. Bruk fille, bytt ofte. Gnikk og bruk tid. Dette har fungert overraskende bra. Sitér dette innlegget Link to post
overoe Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Enig i at Meguiars PlastX er et meget bra produkt til formålet. Har brukt det siste 2 sesongene med stor tilfredshet. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Her er også et stoff: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39804507&kwUnica= Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Lars H. Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Hvordan er din erfaring med dette produktet SoBo? Er det bra? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SoBo Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Har ingen erfaring med dette stoffet (dumpet borti denne annonsen rett etter å ha lest denne tråden) Har selv brukt vanlig polering på mine vinduer.Det fjernet sot og rennestriper, ble blanke og fine. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Lars H. Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Da var det avklart. Jeg foretrekker anbefalinger fra de som har egen erfaring, - ikke av en eller annen som har latt seg blende av reklamen! Sorry for litt sterk uttalelse, men slikt synes jeg det er greit å reagere på. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SoBo Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Dette var ingen anbefaling bare en henvisning til et polerstoff. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
volfro Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 (redigert) Bruker plas X men har også vaselinolje. Plast X er mest effektiv med tanke på å fjerne riper/dårlige vinduer. Redigert 12.Februar.2013 av volfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 13.Februar.2013 Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Biltema sin plastrens i kremform på pumpeflaske er meget bra. Smør på, la det tørke til det er nesten tørt og poler. Forutsatt at det plastvinduet ikke er skadet av varme eller kjemikalier, blir plasten som ny. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Hvor kan jeg kjøpe Meguiars PlastX butikk i Oslo eller annen sted ??? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Jeg mener å huske at jeg kjøpte det hos Torshov Bilrekvisita på Strømmen storsenter. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Billa Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 BilXtra i Moss i alle fall. Sikkert andre BilXtra også. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
.Torstein. Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Jeg har bestilt Renovo window polish fra statene til 1/3 av prisen.! Har hørt mye bra om den. Men jeg skal teste den hvertfal Sitér dette innlegget Link to post
mjøskanten Svart 27.Mars.2015 Del på Facebook Svart 27.Mars.2015 (redigert) Jeg har brukt Meguiars Pure Wax på mine ruter. Dette virker bra! Nå kan jeg faktisk SE ut av vinduene Redigert 27.Mars.2015 av mjøskanten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DUKE III Svart 27.Mars.2015 Del på Facebook Svart 27.Mars.2015 Meguiars selges hos Bestmarin, Åråsen Lillestrøm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.