Jump to content

Hva brukes for å polere opp vindu i kalesje?

Andresh

Recommended Posts

Var å hentet kalesjen til båten i dag. Første gang jeg har levert inn en kalsje for vask/rens og impregnering så hadde stor tro på at de ville få denne 2 år gamle kalesjen god som ny......men nei !!

Fortsatt mye jordslag i taket og vinduene var om mulig enda mer slitte og matte enn de var før jeg leverte den inn.

Fikk til svar at det som var igjen av jordslag ikke lot seg få vekk og vinduene pleide de ikke gjøre noe med......men snaut 2000 ,- for "jobben" skulle han ha!!

Jeg må hvertfall prøve å få vinduene noenlunde bra. Så lurte på hva som anbefales av vidunderstoff til rens og polering av slike kalesjevindu?

Da var det avklart. Jeg foretrekker anbefalinger fra de som har egen erfaring, - ikke av en eller annen som har latt seg blende av reklamen! Sorry for litt sterk uttalelse, men slikt synes jeg det er greit å reagere på.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...