Sanders Startet 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2013 Helt ny Yamabisi, Kopi av Yamaha. Skulle flytte på motoren og kjenne om alt satt som det skulle, men neida.. Motoren er ikke engang satt i vannet engang. Helt Ny! Beklager om bildet blir for stort. Noen med en ide om hvorfor dette her har skjedd? Kina = dritt? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Å dæven må det vel være lov å si Her må det være brukt elendig stålkvalitet,er jo helt rustet i stykker... Denne ville jeg levert tilbake der du kjøpte den. Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Ja vurderer å reklamere hele motoren. Har 5 års garanti, men vil prøve den ut uansett. Kansje en forhandler kan ta garantireprasjon med yamahadeler? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Yamahadeler... Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Er skeptisk for motoren nå, tenk å kjøre en tur, og så er propellen vekk idet man setter'n i revers.. haha Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Er ingen metallurg, men det der er ikke rusta av. Enten feil i godset eller overteita/dratt av. Men Yamabisi??? Hva faen tenkte du på.......? :-) Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Lever den til forhandler du ! Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Haha, etter prisen å dømme, 5 lapper, og 5 års garanti, måtte jeg vel bare slå til å prøve. Når dette ble oppdaget måtte jeg le.. Den er 99.9% lik inni som en Yamaha i lik modellklasse. Så blir nok å levere den inn igjen ja ;) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Stusser veldig, så mye rust på bruddflatene og så har den ikke vært i vannet engang??? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
puddingen Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 " Same - same, but diffelent " ! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Kornete bilde, men det ser ut som det er mye urenheter i støpen. Brytepinne på propeller ble mye brukt før, bryteaksel må være noe helt nytt... Lever inn motoren, få igjen pengene og bruk dem på en brukt Yamaha. Garantert mer nattesøvn... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
haugi Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 (redigert) Det bruddet fikk meg til å tenke på et en aksling av mye større dimensjon på en båt jeg jobbet på en en gang. Der fikk man noen merkelige skjelvinger og farten gikk ned. Da man skulle ned og kikke med ROV så viste det seg at propellen var borte vekk på den azipoden. Da vi kom i dokk så det ut som om den den skåret rett av. Redigert 11.Februar.2013 av haugi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 (redigert) Motoren har vistnok fra forhandler gått 1/2 time i testtank. Derav at jeg fikk den rimeligere. Her er et par bilder til, evt mindre kornete bilder. Og denne: Redigert 11.Februar.2013 av Sanders (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 burde være en åpenbar reklamasjon. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Legering av brent spiker..? Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Sikkert laget av slagg.. Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Kanskje de fikk kjøpt restlageret som Mercedes brukte på bilene en stund? De ble jo levert med rust i dører og tak.Ikke hver gang billig er bra Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Komodo Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Kinesisk korkstål Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Worry II Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Mat for deg dette, Komodo :-) Sitér dette innlegget Link to post
nestor Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Hallo. No dritt med disse "kinamotorene" de egner seg ikke til moring Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Definitivt noe for Komodo å analysere! Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 12.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2013 Værste er vel at jeg ikke får svar fra dem jeg kjøpte den av. '' BDG MARINE AS'' Prøver og prøver å ringe, men ingen svarer.. Sitér dette innlegget Link to post
Seewolf Svart 12.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2013 Værste er vel at jeg ikke får svar fra dem jeg kjøpte den av. '' BDG MARINE AS'' Prøver og prøver å ringe, men ingen svarer.. Hva forventer du etter en slik skade ??? Hjemmesiden er og nede... lover ikke bra. Kjøpe billig betyr som regel kjøpe dyrt... og kinesere kopierer alt... inklusiv feilene Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 12.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2013 Nettsiden er vekk, og nå er også alle annonsene fra FINN.NO vekk i samme slengen.. nettsiden forsvant like etter jeg sendte bildene av akslingen min som var knekkt. Hvis jeg ikke får noen svar snarest, vurderer jeg å kontakte forbrukerrådet. Noen med en bedre ide? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2013 hadde de noe butikklokale? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.