Gaute A Startet 19.Februar.2013 Del på Facebook Startet 19.Februar.2013 Hei. er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt svinghjulshus/girkåpe til mercedes 220/240d motor? Sitér dette innlegget Enes 25 med Mercedes OM616Prosjekt tråd Link to post
Toroa Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Hvilket gear har du? Og skal du ha nytt eller brukt? Vi i GubbeKlubben skaffer nye SAE 7 hus med ører. På ebay finnes det stundom både nytt og brukt til OM 615/16/17. Samt at en god del engelske nettsteder som driver med motorer har slikt. Og sist men ikke minst, det finnes Kinaproduserte også som er ganske billige. Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
Gaute A Svart 20.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2013 Skal bytte fra newage prm delta til zf 25h. har hus til prm giret, men det passet ikke til zf giret. Tenkte å dreie opp hullet og bore nye skruhull, men det er en del jobb. er bare 40mm hull i senter av huset også er tettingene i forkant av giret i huset og ikke på giret. kan legge ut bilde Sitér dette innlegget Enes 25 med Mercedes OM616Prosjekt tråd Link to post
Gaute A Svart 20.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2013 Flens til zf gir til venstre og hus til prm gir til mercedesmotor til høyre. Sitér dette innlegget Enes 25 med Mercedes OM616Prosjekt tråd Link to post
Sayana Svart 20.Februar.2013 Del på Facebook Svart 20.Februar.2013 Hvis det er mersedes 220/240 er det vel bilmotor, å da passer vel ikke standard SAE flenser så da er vel det enkleste å bruke opp igjen den plata du har kanskje. Adopterplater skaffer vel alle som selger gear vil jeg tro. ZF er det vel KGK som har. Sitér dette innlegget Link to post
Gaute A Svart 20.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2013 Har dreid ut ny styrekant og laget hull etter zf giret, så da klarer jeg meg uten å kjøpe deler. men takk for svar :) Sitér dette innlegget Enes 25 med Mercedes OM616Prosjekt tråd Link to post
Gaute A Svart 20.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2013 Et bilde av huset med ny styrekant og nye hull, og et bilde fra innsiden med giret montert, for de som skulle være interessert. beholdt styrekanten og hullene til prm giret, så begge kan brukes. Tok meg bryet og slipper å vente på levering av nytt og en ekstra kostnad. Nå kan det monteres så snart den nye demperplaten kommer. Sitér dette innlegget Enes 25 med Mercedes OM616Prosjekt tråd Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.