Lerk Svart 26.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Litt småtteri skjer om dagen Begynt oppkobling av nytt instrument brett mangler 3 brytere som er bestilt hos best marin. Montert inn cd spiller med blåtann tilkobling. omtrekt plate på side med innfelt 6" marinehøytallere Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Blir flott det her!! Og Stereo`en virker... Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 30.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2013 Dette blir veldig bra! Stå på Jeg likte spesielt den løsningen med brytere og instrumenter på karbonfilmen Sitér dette innlegget Link to post
Lerk Svart 31.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 etter litt tenking fram og tilbake fant jeg ut at gleden av og ha ett romslig kjøleskap ville være større enn og ha fastmontert kokemulighet. Derfor gikk kokeapparatet og propanopplegget ut av båten idag, kom over ett isoterm 85L kjøleskap fra 2006 på finn.no som jeg valgte og gå for. Eller litt arbeid med fein saga så var det på plass, mangler belistning rundt. Instrumentbrettet er komplett, mangler prøvestart og sjekke at alle apparater fungerer. Cd spiller som ble montert er en pioneer med blåtann støtte for trådløs overføring fra spotify. Sikringsoversikt Nytrekte sidepaneler med nye høytallere Det som står på planen nå er innkjøp av batterier for oppkobling av batteribank. Sitér dette innlegget Link to post
Viking. Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 (redigert) Artig tråd. Brukte selv denne carbon løsningen på instrumentpanelet mitt i 2011. Planlegger også å endre batteribank løsning, pga motorbytte. Så jeg følger tråden din fremover. Lykke til! Redigert 1.April.2013 av Tor Erik(Viking) (see edit history) Sitér dette innlegget Båt 1: Finnmaster 7600 Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979 Navionics hd Europa, på Samsung 10". Galia 530 2004, Polar 20 - Marna 1977, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.