bluemarlin Startet 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2013 http://www.ultraeverdrystore.com/ Jeg ser jo for meg at blant annet renhold av båt f.eks etter fisketur vil bli meget enkelt. Som det står her så vil flater holde seg tørre, isfrie, metall ruster ikke, mm. Utrolig fasinerende det youtube klippet hvertfall. Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
Eureka Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Det der må jo være fett å bruke som bunnstoff, som gir "god gli" gjennom vannet? -eventuelt på skrogsiden over vannlinjen for oss seilere når man ligger godt over på siden :) regner med det er et produkt som endrer overfaltespenningen dramatisk. Sitér dette innlegget Link to post
bluemarlin Svart 7.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Fungerer jo sikkert ei stund under båten, men har nok ikke samme holdbarhet som vanlig bunnstoff. På produkt spedifikasjonene står det: Remains dry under 1 foot of water for months Remains dry under 90 feet of water for 6 days.. Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
Garf73 Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Den er skikkelig rå, problemet er at 1 gallon med begge komponentene du trenger koster ca 3000,- i usa pluss frakt og fortolling, denne vil dekke ca 22 kvadrat hvis jeg husker riktig. Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Jan E. Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Blir vel ala de som står på alle messer og fyller brystlomma på skjorten med vann, for å reklamere for Nano impregnering? Mulig denne er heavy duty utgaven? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Big Horn Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Det må jo være ideelt over le på båten, for ikke å nevne på vinduer. Aldri mer tørket salt! Kunne tenke meg å gi bilen en omgang med det der også. Og mens man er i gang med sprøyta kan man gi undikken en liten sprut også, så ramler bremsesporene ut av seg selv Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Leste om det tidligere. Blei aldeles grepet...heilt til eg såg at det hadde holdbarhet rundt 6mnd utendørs. Då vert det for dyrt til kvardagsbeskyttelse. Men det hadde vert grisegøy å prøvd under båten og sett toppfarten. Men uten vannfilm...vil ikkje båten bli meir ustabil ? Men om det var tilgjengelig i mindre doser hos jernvarehandleren, til å sprøyte støvlene før garasjegulvet skal støpes osv... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Eureka Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Ahhhh tenke å ha det der på kalesjen da... Da tror jeg mange i gjestehavna hadde litt imponert en bløt sommerdag. Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Jeg også så for meg impregnering av kalesje,helt til jeg så at stoffet avgir en farge.Hadde det holdt i 6 mnd,så er jo det 2 behandlinger i året og med en kalesje på ca 7 kvm så hadde det blitt 3 runder,1,5 år eller 3 sommersesonger.. Men slo det som sagt fort fra meg når jeg så fargen på skoa i filmsnutten. Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
bluemarlin Svart 8.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 på produkt spesifikasjonen angående farge så står det: Colors – Standard White–90% clarity. Det vil vel bety at ting som blir påført stoffet blir litt lysere. Jeg kan nok leve med at det jeg bruker stoffet på blir litt lysere. Selvfølgelig vil jo dette være en ulempe hvis man har noe som er veldig farget og man vil beholde fargen. Bortsett fra de skoene kunne jeg ikke se veldig forskjell på behandlet og ubehandlet flate. Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
Banarne Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Blå kalesje.. Men går kanskje an å sprøyte på innsiden? Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.