Jump to content

Ultra ever dry, noen som har vært borti det?

bluemarlin

Recommended Posts

Leste om det tidligere. Blei aldeles grepet...heilt til eg såg at det hadde holdbarhet rundt 6mnd utendørs. Då vert det for dyrt til kvardagsbeskyttelse. Men det hadde vert grisegøy å prøvd under båten og sett toppfarten.

Men uten vannfilm...vil ikkje båten bli meir ustabil ?

Men om det var tilgjengelig i mindre doser hos jernvarehandleren, til å sprøyte støvlene før garasjegulvet skal støpes osv... :thumbsup:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Jeg også så for meg impregnering av kalesje,helt til jeg så at stoffet avgir en farge.Hadde det holdt i 6 mnd,så er jo det 2 behandlinger i året og med en kalesje på ca 7 kvm så hadde det blitt 3 runder,1,5 år eller 3 sommersesonger.. Men slo det som sagt fort fra meg når jeg så fargen på skoa i filmsnutten.

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

på produkt spesifikasjonen angående farge så står det: Colors – Standard White–90% clarity. Det vil vel bety at ting som blir påført stoffet blir litt lysere.

Jeg kan nok leve med at det jeg bruker stoffet på blir litt lysere. Selvfølgelig vil jo dette være en ulempe hvis man har noe som er veldig farget og man vil beholde fargen. Bortsett fra de skoene kunne jeg ikke se veldig forskjell på behandlet og ubehandlet flate.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...