Nautikkstudent Startet 20.Mars.2013 Del på Facebook Startet 20.Mars.2013 Hei!Vi er en gruppe ved Høgskolen i Ålesund som jobber med et hovedprosjekt, der vi har tatt for oss "Nettbrett i navigasjon og maritim virksomhet", og har i den anledning laget en kort og enkel spørreundersøkelse. Hadde satt stor pris på om dere kunne sett på den!Link til spørreundersøkelsen: http://www.nettbrettlystbat.moo.no/ Mvh Fredrik, Sondre og Henning, 3.års studenter på nautikk Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Spennende , håpe dere publiserer resultatene her på baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Bare et lite tips: Jeg bruker ikke nettbrett, dermed kan jeg ikke fullføre spørreundersøkelsen. Vet ikke om det er relevant for dere å ha med synspunkter fra dem som ikke har tatt nettbrett i bruk? Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Kom ikke lenger enn side 2/4 (50%), når jeg trykket på knappen "next" kom bare side 2 opp på nytt. Prøvde 3 ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Kom ikke lenger enn side 2/4 (50%), når jeg trykket på knappen "next" kom bare side 2 opp på nytt. Prøvde 3 ganger. Skjedde det samme her på iOS 6.1.3... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Fungerte alldeles utmerket (win8/firefox) Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Funker ikke på iPad. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Nei. Nettbrettundersøkelsen funker ikke på sjefsnettbrettet iPad. En erfaring med iPad som slett ikke begrenser seg til deres opplegg. Er mye som ikke funker på denne iLorten. Sitér dette innlegget Link to post
Nautikkstudent Svart 20.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Bare et lite tips: Jeg bruker ikke nettbrett, dermed kan jeg ikke fullføre spørreundersøkelsen. Vet ikke om det er relevant for dere å ha med synspunkter fra dem som ikke har tatt nettbrett i bruk? Selv om du svarer at du ikke har nettbrett, skal du kunne fullføre spørreundersøkelsen, i tillegg kommer det et kommentarfelt som mange bruker til å komme med synspunkter. Og, ja vi trenger absolutt synspunkter fra dere uten nettbrett også! Sitér dette innlegget Link to post
Nautikkstudent Svart 20.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Vi har vært i kontakt med eSurveysPro som leverer spørreundersøkelses-tjenesten, og de påstår at det ikke skal være noe problem! Men ifølge våre tilbakemeldinger ser det ut til at det blir problemer for noen få som benytter Ipad. Vi vil derfor anbefale disse å bruke noe annet! Kom gjerne med innlegg her på forumet ang. prosjektet vårt, hvis du mot formodning ikke skulle kunne få til å besvare den. Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Funker på ipad3 Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
sap_2000 Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Funker ikke på iPad 3 med OS 6.1.3 Kommer ikke lenger enn 2/4 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Popeye70 Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Kommer ikke forbi 2/4 på min iPhone 4s med iOS 6.0.1. Kan dere ha satt betingelser/validering på noen av spørsmålene, som gjør at man ikke kommer videre? Det må f.eks. være lov å ikke svare på spm 8 så lenge dere ikke har noe alternativ som heter "Ingen problemer"... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Mulligan Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Ble stoppet av brannmuren. Malware. Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Kommer heller ikke lenger enn til 2/4 på Mac`en hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 25.Mars.2013 Del på Facebook Svart 25.Mars.2013 Ble stoppet av brannmuren. Malware. Ikke ofte jeg treffer på sider der virusprogrammet blokker siden. Men den kommer opp med "farlig side!" hos meg også. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Knut T. Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Fikk gjenomført hele spørreskjemaet uten problemer iPad II ios 6.1.3 og Crome for iPad. (Bruker nesten aldri Safari) Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.