Jump to content

Nettbrett i navigasjon og maritim virksomhet

Nautikkstudent

Recommended Posts

Hei!

Vi er en gruppe ved Høgskolen i Ålesund som jobber med et hovedprosjekt, der vi har tatt for oss "Nettbrett i navigasjon og maritim virksomhet", og har i den anledning laget en kort og enkel spørreundersøkelse. Hadde satt stor pris på om dere kunne sett på den!

Link til spørreundersøkelsen: http://www.nettbrettlystbat.moo.no/

Mvh Fredrik, Sondre og Henning, 3.års studenter på nautikk

Bare et lite tips: Jeg bruker ikke nettbrett, dermed kan jeg ikke fullføre spørreundersøkelsen. Vet ikke om det er relevant for dere å ha med synspunkter fra dem som ikke har tatt nettbrett i bruk?

Selv om du svarer at du ikke har nettbrett, skal du kunne fullføre spørreundersøkelsen, i tillegg kommer det et kommentarfelt som mange bruker til å komme med synspunkter. Og, ja vi trenger absolutt synspunkter fra dere uten nettbrett også!

Vi har vært i kontakt med eSurveysPro som leverer spørreundersøkelses-tjenesten, og de påstår at det ikke skal være noe problem! Men ifølge våre tilbakemeldinger ser det ut til at det blir problemer for noen få som benytter Ipad. Vi vil derfor anbefale disse å bruke noe annet!

Kom gjerne med innlegg her på forumet ang. prosjektet vårt, hvis du mot formodning ikke skulle kunne få til å besvare den.

Kommer ikke forbi 2/4 på min iPhone 4s med iOS 6.0.1.

Kan dere ha satt betingelser/validering på noen av spørsmålene, som gjør at man ikke kommer videre? Det må f.eks. være lov å ikke svare på spm 8 så lenge dere ikke har noe alternativ som heter "Ingen problemer"...

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...