guten Startet 23.Mars.2013 Del på Facebook Startet 23.Mars.2013 Har en suzuki DT 55, 1998 modell som under fart pluselig faller ned på turtall. Den er lettstartet, og går veldig fint på både tomgang og ellers, men under fart kan den falle ned og opp på turtall. Dette kan vare både lenge og kort. Føler heller ikke at den når helt toppturtall noen gang. Virker jo som om det er for lite bensin den får. Noen som har erfaring med dette og evt har noen tips og triks ( bensinfilter eliminert) Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 Den trekker ikke luft et sted? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Rastløs Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 Du har ikke hatt service på den, og bensinslangen har kommet i klem under et deksel?. Det skjedde meg på en 70 HK Suzuki jeg hadde. Startet fint og gikk fint på tomgang, men når jeg dro på så ville den ikke. Det ble for lite tilførsel av drivstoff. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 På min Tohatsu går den i "safe mode" når noe er galt. Som for lite kjøling etc. Kan det være det? Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 (redigert) Feil innstilling av flottøren i forgasseren er en mulighet. Ta en totaloverhaling av forgasserne dine. Redigert 24.Mars.2013 av snekkerbod (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.