Jump to content

Er Antifouling fra Biltema selvpolerende?

jm

Recommended Posts

Har alltid hørt at Biltemas bunnstoff er hardt.

Søker du på Biltema om bunnstoff kommer kun "Fouling" opp. Dette er hardt .

Var noen her inne som for en stund siden skrev at på boksen til "Antifouling" sto det selvpolerende.

Råd, sjekk en gang til. Er mye kroner å spare.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

En 3 liter Nonstop hos Coop koster nesten 1000 kr, . så her er jo litt å hente hvis Biltema kan benyttes,,,,

Kjøpte Jotun Nonstop hos den lokale byggesjappa i dag - var på kampanje for 139,- boksen. Aner ikke om det er lov å nevne navn her men er i alle fall en av de store og begynner på B :)

(kampanjen var såpass dårlig opplyst om at jeg ikke så prisen før i kassa....)

Sant nok men her er spannene identiske av utseende, men for å svare på det han spør om. Vi brukte biltema sin for 2 år siden og om denne er selvpolerende så vil jeg si et klart ja men er ingen profesjonel på området, på denne båten fungerte den utmerket, men vet flere som ikke er enig og like mange som er enige, søk opp Biltema bunnstoff så kan du lese om hva mange her inne mener rundt det :smiley:

Det er i hvertfall en variant som er selvpolerende. Så den selv med egne øyne på Biltema for noen dager siden.

Jeg mente også å ha sett at de hadde et nytt selvpolerende alternativ i fjor, men på nettet finnes kun den gamle harde typen.

Kanskje den mangler her, ville ikke forundre, i forhold til selskapets størrelse må vel dette være blant de dårligste nettsteder som finnes.

Fremdeles markedsføres det som 'slipefritt'. Hva dette innebærer er, etter et decennium med gravende journalistikk, fortsatt et uløst mysterium. :ghost:

Bunnstoff

Er Biltema bunnstoff selvpolerende?

Er det ikke Carboline som lager både Primer, 2 komponent maling og bunnstoffet til Biltema?

Som det fremgår av linkene mente man tidligere at bunnstoffet kom fra Seajet.

Har du dette med Carboline fra pålitelige kilder?

Som det fremgår av linkene mente man tidligere at bunnstoffet kom fra Seajet.

Har du dette med Carboline fra pålitelige kilder?

Nei ingen andre enn meg selv :smiley: Jeg var innom fabrikkutsalget til Star/Carboline for kjøpe skipsmaling og i hylla der så samme boksen, men jeg visste som sagt hva jeg skulle ha så det gikk en smule fort i svingene så jeg kan ha blingsa (skjeler en smule :wink: ), men så jeg rett så er det deres eget produkt da de bare har sine egne der, Går man på hjemmesiden til Star så reklammerer de bare for sine MPS produkter, disse er også carboline produkter basert på fritidsbåter sånn som jeg har forstått det (sikkert noen som vet mer om det), de har også produkter som det står carboline på der, så i bunn å grunn er svaret jeg er ikke sikker, mener å ha hørt det tidligere også men men.

For meg så betyr det fint lite hva som står på boksen så lenge det fungerer sånn som det skal, og Biltema sin har fungert utmerket på Askeladden så jeg kommer til å bruke den på den nye også, igjen er jeg sånn sett "heldig" med at båten ligger i ferskvann 80-90% av tiden, er bare når jeg tar den ned til hytta på hvaler at den ligger i saltvann.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...