Annelie Startet 26.Mars.2013 Del på Facebook Startet 26.Mars.2013 Jag skulle vilja lära mig segla råsegel bättre. Helst liten Nordlandsbåt eftersom jag har Nordlandsbåten Kvitungen (treroing). Jag har letat bland Kystlagen om det finns någon kurs, men inte hittat någon. Skulle det annars finnas möjlighet att segla med några dagar till eller från Landsstevnet i Sandnessjoen? se min blogg http://storbatuw.blogspot.se Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Hvis du går inn på siden til Dragen Harald Hårfagre så arangerer de seglkurs i april, dette forutsetter at du melder deg inn i skipslauget. Kurset arangeres i Rissa i trøndelag Sitér dette innlegget Link to post
Annelie Svart 26.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Dragen Harald Hårfagre har tyvärr lite för stora dimensioner i förhållande till min Nordlands 3-roing. Det är ett fantastiskt skepp, och jag har följt bygget via internet härifrån Sverige. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Og så er det vel det kystkultursenteret der.... nær.... Øystese, husker ikke hva det heter. Kan hende de har noe opplegg? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Hardanger Fartøyvernsenter, Norheimsund Sitér dette innlegget Link to post
Annelie Svart 26.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Jag kan inte se att det finns någon råsegling på Hardanger Fartöyverncenter. Men tack för länken. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Kursene til Dragen foregår på mindre båter fra din størrelse og opp til fembøring. Ellers får du komme til Jøa. Vi har en firroring hvor jeg er høvedsmann(som det ser ut pr nå blir den ikke sjøsatt i år, men man vet aldri), jeg driver å lære meg å segle Colin Archer så tiden strekker ikke helt til. Ellers skal Fembøringen Siglurd herfra delta på Landsstemne. Ta evt kontakt med Frode Bjøru vedr mulighet for å være mannskap på turen. Sjekk www.joa.kystlag.no Sitér dette innlegget Link to post
Annelie Svart 27.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2013 Dragen Harald Harfagres seglingskurs kommer att hållas redan nästa helg. Jag jobbar hela den helgen och kan inte söka semester med så kort varsel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.