Hoffa Startet 29.Mars.2013 Del på Facebook Startet 29.Mars.2013 Hei. Noen som kan hjelpe meg med tips til å få av gjennomføringen til propellakselen? Jeg må bytte pakningen inni denne. Virker som den sitter i hele hylsen til akselen i båten. Jimmy Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 29.Mars.2013 Del på Facebook Svart 29.Mars.2013 Du må løsne hele akselen ved girkassa. Så drar akselen bakover, den kan sitte godt fast i klemhylsa. Dra den så bakover til du kan ta av pakkboksen, så drar du hele akselen ut bak. Sitér dette innlegget Link to post
Hoffa Svart 29.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2013 Takk for hjelpen, fikk den løs nå. hva gjør jeg når jeg monterer den igjen for at den skal bli tett? Sikaflex? Og hvordan får jeg ut den pakningen inni? Hele pakkboksen sitter i ett med akselhylsa. må den bare pelles ut med en flattrekker eller noe? Sitér dette innlegget Link to post
Oliver Svart 29.Mars.2013 Del på Facebook Svart 29.Mars.2013 Tror du må spandere et bilde, det er ulike typer pakkbokser med ulike terninger. Vanskelig å gi råd uten å se problemet. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 29.Mars.2013 Del på Facebook Svart 29.Mars.2013 Ligger jo veldig mye informasjon og bilder ang. dette her på forumet hvis man søker litt. Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 29.Mars.2013 Del på Facebook Svart 29.Mars.2013 Hei ! Dette hørtes kjent ut... Sjekk historien min i denne linken : https://baatplassen.no/i/topic/80692-summer-family-faststoept-hylse/ Kanskje det kan hjelpe deg. Lykke til ! BjornK (PS. Beklager at jeg ikke har laget en "ordenlig" link - dette blir postet fra en tab og er ikke helt enkelt å gjøre da. ) Sitér dette innlegget Link to post
Hoffa Svart 30.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2013 Takk for all hjelp. skal legge ut noen bilder etterhvert, har bare ikke hatt tid, må skru litt også hehe.. God påske til dere alle ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.