Reistad Startet 5.April.2013 Del på Facebook Startet 5.April.2013 Jeg skal skifte impeller på en johnson 70hk 2t 2000 mod. Men får ikke av undervannshuset, finner ikke noe sted å løsne gir stage, har seloc boka men jeg finner ikke noe om det der. det hadde vært kjempe fint om noen hjelpe meg med det. Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 (redigert) Har du tatt av gitteret på siden av huset og så løsnet linke armen som sitter der? Ivhertfall det som står at du skal gjøre i Seloc boka jeg har. Ser jo at vi bor i samme kommune, har samme motor selv, kunne jo kanskje stikki innom en tur, bor på Steinberg. Redigert 5.April.2013 av Garf73 (see edit history) Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Reistad Svart 5.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2013 Det er ikke noe gitter å ta av Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Hva er modell nr på motoren? Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 mod. no. BJ70VLSIS VIRKER SOM JEG MÅ TA AV STAGET UNDER MOTOR OG DRA UT HELE Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 På vår 50hk Evinrude på en Askeladden 16 satt undervannshuset sikkelig og dem måtte varme får å få løsna Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 (redigert) Redigert 6.April.2013 av Reistad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 har du vannmangle elr skal du bytte bare få å bytte? isåfall er det bortkastet arbeid Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Du har en 2001 model med samme undervannshus som meg så lenge du har Seloc boka (johnson/evinrude outboards 1990-01 repair manual) så står det i den hvordan du skal få det av steg for steg, se under kapitell 7-14 og bilder 28 til 33. Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 tror det , virker som motor går i nødmodus , mister motor kraft en stund og så kommer den etter 10-15 minutter, tror impeller aldri er skiftet på den da er den 13 år men jeg har kjøle stråle ut Sitér dette innlegget Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 ser ut som jeg må dra ut hele staget, men det er jo helt umulig å komme til koblinga på staget. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 tvilsomt. ved overoppheting skulle det gå alarm Sitér dette innlegget Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 Sitér dette innlegget Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 Kan vel ikke være mulig at jeg må demontere masse på motoren for å komme til stage?????? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 (redigert) neida, ta av motordekslene på undersiden, kontrollkablene og slikt og dra ut den store låseringen/pinnen eller hva en skal kalle på girøverføringen det du ser nederst på bildet der og skyv hendelen den satt på inn frem. du vil nå få den klaringen du trenger til å nå låsingen. Det er et helsike men det går Redigert 6.April.2013 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Reistad Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 (redigert) Får ikke av dekslet under motor, det er helt, får av dekslet under det øverste, men det hjelper ikke til noe Redigert 6.April.2013 av Reistad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 neivel men slik løsner du i alle fall girstaget Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Men...hadde du ikke kjølestråle da ? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Dekselet er delt, og skrudd med 4-6 skruer på innsiden og utsiden av dekselet dei på innsiden er i nerheten av låsene, når du har fått av dette er det en bolt som må løses for å få girstag løst! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Whiskey Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 (redigert) Hjelper denne Youtube snutten? Ikke samme motor, men sikkert ikke s堶eldig ulik? Har brukt denne karens videoer mye selv :-) Redigert 6.April.2013 av Whiskey (see edit history) Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.