Marida Startet 30.April.2013 Link til dette innlegget Startet 30.April.2013 Som tittelen sier trenger jeg service å en Eber D5. Hvem gjør dette i Østfold. Båten ligger på Grimsøy Marine Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Høyden bilelektriske i Moss. De kan dette. Men hva er feil ? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Tenner ikke, Bare en vifte som går på lavt turtall. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Kan ta med meg ebertest utstyret utstyret i havna i helga.fort gjort å koble på for diagnose Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Bitteliten Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Tar deg ti minutter å fikse selv antakelig. Har du 801 digital styreenhet kan du lese av og slette feilkoder. Har du ikke den så skaff deg den tipper det er glødestiften og silen som må byttes hos deg. Rep håndbok ligger på termomarin.no om den ortsatt er oppe Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Rep håndboka er her http://www.espar.com/tech_manuals/Airtronic_5/Airtronic%20D-B5L%20TS%2004-2008%20EN.pdf Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 (redigert) Som tittelen sier trenger jeg service å en Eber D5. Hvem gjør dette i Østfold. Båten ligger på Grimsøy Marine Hei har sendt deg mail med kontakt opplysninger Østfold elektro diesel, Han reparerte min i fjjor kommer ut i båten din Redigert 1.Mai.2013 av leopard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Ring Haaby'n, hehe Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Marida Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Er en kar fra Sarpsborg som fikser det i morgen tror jeg, fikk telefonnummeret av en i havna. Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.