båtløskar Startet 4.Mai.2013 Del på Facebook Startet 4.Mai.2013 finnes det noen nettkurs? MÅ jeg ha det? Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 4.Mai.2013 Del på Facebook Svart 4.Mai.2013 Det har vært en del tråder om VHF, sertifikat og konsesjon/lisens. De var gjerne før du kom inn her, men en av de siste trådene fant jeg igjen her. Du kan jo skrive "VHF" i googlesøk på bp oppe til høyre. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Pettern1972 Svart 4.Mai.2013 Del på Facebook Svart 4.Mai.2013 f.eks østfoldtreffet 14-16 juni kan du ta vhf-eksamen. mere info her: http://ostfoldtreffet.net/newsflash.html Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
båtløskar Svart 4.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2013 takker og bukker så igjennom et oppgave hefte på maritimradio.no nå ser jeg må¨lese meg litt opp igjen på dette før en eksamen hehe Sitér dette innlegget Link to post
DaniB Svart 5.Mai.2013 Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 Les gjennom mayday boken, så laster du ned SRC/VHF testeksamen på apple eller Android. Mange av de spørsmålene der går igjen på eksamen. Veldig lett eksamen når du har lest igjennom boka. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 5.Mai.2013 Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 Eg tok det gjennom jobben da dem ville vi skulle ha det, var ikke så vanskeligt, prøva har 3 svaralternativ, eg klarte den, så da klarer nokk du det og:p eg leste ingenting heime, det holdt med det eg lærte på undervisninga dagene før prøva. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.