grawis Startet 5.Mai.2013 Del på Facebook Startet 5.Mai.2013 Jeg ønsker å bytte ledninga til ei lanterne, men alt sitter fullstendig bom fast, det ser ikke ut til å være noe som kan skrues opp. Noen som har anelse om hva som er trikset med disse? Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 5.Mai.2013 Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 Ett skudd fra hofta her, om du trykker ledningen videre oppover komme vel innmaten ut? Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Tror det er et godt skudd. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 6.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Nope, sitter bom fast... Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Ser ut som om det er strekkavlaster/tetting som har satt seg fast. Se om du har mulighet til å få en skrutrekker ned fra "pære-sida", og bank eller trykk ut strekkavlasteren. Etter at den er løs, kan du sannsynligvis dytte hele stasen opp og ut. Ble dette forståelig? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
@ArneO Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Når du har skrudd ut den saken i bunnen (som du har gjort) skal det bare være å lirke ut. Slik er det i alle fall på mine Hella Classic-laterner. (samme sokkel som du har bilde av) Etter mange år sitter den kanskje ganske godt fast. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
grawis Svart 6.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Ikke helt sikker på om jeg forstod, strekkavlaster, hvor er den? Jeg hiver inn et bilde til, er det mulig å se delen du tenker på her? Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 6.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 (redigert) Jeg fikk det til! Skjønte opplegget, dro ledninga ut med litt makt! Edit: Takk for hjelpa! :-) Redigert 6.Mai.2013 av grawis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.