Jump to content

Se Grace på Autofil NÅ


Pjolter

Recommended Posts

Se Grace på Autofil NÅ

 

Fyyyy for en deilig båt.. Det hadde vært tingen det Perlen.. <Er ikke sikkert Hegnar vil la den gå så billig men.....

 

Pjolter

 

 

To hoder med samme tanke......

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Pjolter, du er morrogutt du....

 

Inntekt nok til å drifte den skuta antas å være i høyeste laget for å si det mildt.......

 

Men en miniatyrutgave av Grace hadde ikke vært vondt.......

 

 

Jojo.. :lol: men jeg vetda ikke hva du tjener vet du,,,, ( Eller arver hadde kanskje vært tingen hvis man skal ha en "Grace" :wink: ) Flott var den uansett..

Vet ikke om du leste om Havørn2 under den andre "lenken" din,. er vel kanskje ikke helt billig i drift den heller men.... vakker er/var den..

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Var på dagstur med Grace for noen år siden. Ja, det var lekkert, bærre lekkert. Gjennomført stil i såvel salonger som lugarer. At kvaliteten på matserveringen stod i stil, gjorde inntrykket komplett.

 

 

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...