Jump to content

ICOM IC M34 - Erfaringer?


Gnisten

Recommended Posts

Jeg vurderer å kjøpe meg en Icom IC M34 håndholdt VHF her borte i USA. Prisen er $169.- Grunnen til at jeg vil ha den er at den er vanntett (ned til 1 m). Den ligger faktisk å dupper i vannskorpen i butikken og den funker. :diving:

 

Noen som har synspunkter på pris? Erfaringer? Kan denne reprogrammeres til L1,L2 og L3 kanalene tro? :fishing:

Redigert av Gnisten (see edit history)

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte (blandt annet) en slik i USA i vinter, kjøpte fra Defender.com men fikk de til å sende til 'General Delivery'

slik at jeg kunne plukke det opp på posthuset i San Fransisco før jeg reiste hjem. Fungerte utmerket.

 

Virker som en solid VHF, men har ikke brukt den noe særlig, bare testet den. Ser at defender.com har den til US$152, så US$169

i butikk må jo være bra...

 

Den har bare internasjonale kanaler, og ikke L1...L3 så langt jeg kan se.

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Jeg har kjøpt noen av disse . De leveres med US, Canadian, International kanaler + de amerikanske værkanalene.

Man velger blandt disse med en knapp på tastaturet.

 

Jeg har programmert de jeg har skaffet slik at de kun har internasjonale samt ønskede Lystbåt og/eller Fiskeri kanaler.

Om noen ønsker hjelp til dette - send meg en IM. (Jobben gjør jeg gratis, men du betaler evt. porto).

 

Geir :seeya:

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...