Olav Andreas Startet 6.Mai.2013 Del på Facebook Startet 6.Mai.2013 Vet noen av dere her inne på forumet ossen jeg får fylt evt skader/'sår' på pvc plastbåt, pioner, isy osv...har en del sår i skrog og vannlinje som jeg gjerne skulle fylt :) åssen fylle disse skadene? :) må også bunnstoffet denne, skal jeg bare bruke vanlig gult bunnstoff? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Mener å ha lest et sted at en må ha spesielle repsett for disse plast-typene her, fordi de inneholder mye olje. Om jeg ikke husker feil må de varmes opp med spesialverktøy å fylles opp med dette repsettet. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pettern1972 Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 https://baatplassen.no/i/topic/4839-kan-man-reparerepioner/ Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.