Jump to content

Fører dere regnskap for utstyr til båten? Jeg sluttet i 2005!


Lars H.

Recommended Posts

Synes det er spennende å høre hva andre bruker på båt, mye mer gøy enn hva egne penger går til :-)

 

Jeg har alt av fakturaer og kvitteringer i egen båtmappe, enkelt å summere hvis en får den sykdommen. Men endelig kostnad får en ikke før en selger siste båt og går på land, og regner inn rentekostnaden. Har ingen planer om denne øvelsen, blir garantert syk av slikt.

 

Båtregnskap tar en i hodet med en kjapp øvelse, er gleden verdt pengene?

Link to post
Share on other sites

Man sparer da mange penger på å feriere i båt også? I løpet av de 25 årene jeg har hatt båten har alltid ferien, 3 - 4 uker foregått med egen båt i Norge og Sverige. 25 ganger med 3 - 4 ukers ferie i syden er ikke helt gratis det heller!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hm, hvem har restelager til Comfortina 32 da? :-)

 

Seilet var i utgangspunktet laget for en annen båt, men målene var stort sett like, og det viste seg å passe på centimeteren. Tror han sa han kjøpte det fra 59 norseil på Tjøme.

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...