Jump to content

Noen som kjenner til eiketømmer til salgs på Østlandet - på rot

Svaap

Recommended Posts

Hei,

Fikk treff på Fange sag i Aremark, men det er langt å reise for å så dra hjem igjen for saging, og så Fredrikstad... :wink:

Hadde håpet å finne noe mer lokalt..

Takk for interessen Rainbow. Virker generelt som om det har blitt mindre interesse for slike prosjekter på båtplassen - kanskje forståelig nok, de trekker jo ut i tid..

Takk for interessen Rainbow. Virker generelt som om det har blitt mindre interesse for slike prosjekter på båtplassen - kanskje forståelig nok, de trekker jo ut i tid..

Følger fremdeles med på prosjektene dine og at de trekker ut i tid er jo en av de tingene som er så imponerende, at man har tålmodighet til å holde på med slike prosjekter og samtidig utføre en så nøye og godt gjennomført jobb som du gjør. :thumbsup:

Svært interessert jeg SVAAP, og sikkert mange med meg, imponerende arbeid du gjør. STÅ PÅ!!!!

Signerer denne! :yesnod:

Tidligere nick Seil-løs

RS Totalmedlem

Virker generelt som om det har blitt mindre interesse for slike prosjekter på båtplassen

Langt i fra! Her følger vi med på den minste ting du gjør, vær du trygg! Så du må ikke finne på å trappe ned på rapporteringen, vi føler oss nærmest delaktige i prosjektet. Dog på en behagelig måte da, trenger bare sitte på PC'en og nikke bifallende til det flotte arbeidet som blir utført.... :thumbsup:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Ole, vi er mange som gleder oss stort over dine innlegg i hhv Svaap og Minde trådene! I skrivende stund har begge disse trådene ca 55.000 visninger hver, det er intet annet enn imponerende. Så vi ser frem til alle oppdateringer, store som små. Om det til tider er smått med respons tror jeg først og fremst indikerer at folk ikke vil "tynne ut" tråden med innlegg som ikke omhandler selve jobben.

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Kjære Svaap!

Jeg ble oppriktig lei meg da jeg fikk se at du mener at trådene dine ikke har interesse. De er det første jeg ser etter, men jeg har ikke villet skrive i tråden, for det nivået du driver på er så himmelhøyt over hva jeg maker at jeg er redd for at det ville fungere som avsporing. Men den beskjedenheten må du ikke tolke som mangel på interesse. For min del er dine tråder de fineste siden Malaika.

Siden du nå, idet minste indirekte, ber om tilbakemelding, er det tråder som er en glede å følge med på, enten det gjelder de lekre detaljene på Svvap eller det pågangspmotet du har vist med Minde. Jeg ber deg om ikke å stoppe å legge ut, gode prosjekttråder lærer en av, og så få en mot til selv å prøve seg.

Stå på til begge båtene igjen kan seile!

Hei Nero II.

Jeg kommer til å fortsette å legge ut på strengene - tror kanskje jeg har blitt litt misforstått. :wink:

Var bare en liten kommentar fra min side på at det er mindre aktivitet - men det har det jo vært fra min side også. Det var jo nærmest daglige innlegg fra min side tidligere, og dermed større kontinuitet.

Det er en tosidighet og motivasjon for meg å poste på båtplassen. For det første så vil dette bli liggende som en beskrivelse av prosessen i lang tid, og det er i seg selv verdifullt.

For det andre så er det veldig motivierende med folks engasjement her inne - mange gode råd blir gitt, og mange hyggelige tilbakemeldinger som holder motivasjonen i gang.

Essensen av Båtplassen er jo nettopp lidenskap for maritime opplevelser - både på land og på vann.

Ole

Havgap.

Jeg fikk IM'n din og skal ringe.

Tusen takk!

:thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...