windy26 Startet 24.Juni.2013 Del på Facebook Startet 24.Juni.2013 Er det noen vits når jeg har det elektronisk på C-Map MAX Wide ? skal vist nok finnes på denne kartbrikken?! noen med erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 JA! Du kjøper mappa i Skienslusa. Så vidt jeg vet var det bare plan2nav som hadde kanalen på karta sine i fjor. Den var 100% korrekt på staker, men ellers noe difus enkelte steder....synes jeg. Det er masse nyttig info i papirkarta også. Jeg mener du bør kjøpe dem, og de gjør turen enda mere interressant. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Enig med Doodlebugger - du MÅ ha papirkartene for å få noe glede av turen. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Papirkart er alfa omega uavhengig av hvor man ferdes. Elektronikken kan alltid svikte og da er det viktig å ha en backup på gamledagse måten. Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Tilde Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 C-Map Max Wide dekker ikke Telemarkskanalen. Sitér dette innlegget Link to post
rockmoen Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Kjøp kartet. Det er utrolig kjekt å ha. Jeg synes det var litt utydelig enkelte plasser hvor man skal og da var kartet greit å ha. God tur Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Du kan få kjøpt kartet av meg til halv pris. Send meg en IM Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
windy26 Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Takk for gode svar , da er det greit å kjøpe dem tenker jeg , kan kjøpe dem nye er vel lettere en å sende kart med posten koster vel ca 500.- tror jeg ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.