Jump to content

Bensinpumpe.


Fluefiskern

Recommended Posts

Jeg lurte på om det er mulig å bruke en bensinpumpe fra 25-30 hk til 50 hk, om det vil komme for lite bensin inn, eller om den tar i like mye. Bensinpumpa passer å skru på motoren, men vet ikke om det vil gi noe effekt. Skal kjøpe ny pumpe, men får ikke råd før neste måned, så om dette funker tar jeg det som en nødsløsning.

Link to post
Share on other sites

Jeg lurte på om det er mulig å bruke en bensinpumpe fra 25-30 hk til 50 hk, om det vil komme for lite bensin inn, eller om den tar i like mye. Bensinpumpa passer å skru på motoren, men vet ikke om det vil gi noe effekt. Skal kjøpe ny pumpe, men får ikke råd før neste måned, så om dette funker tar jeg det som en nødsløsning. Er en 50 hk evinrude fra 80 tallet ca. Har hatt en del problem med den til tider, choken slår ikke inn når jeg trykker inn nøkkelen, noen som vet noe?

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...