Fluefiskern Startet 21.Juli.2013 Del på Facebook Startet 21.Juli.2013 Jeg lurte på om det er mulig å bruke en bensinpumpe fra 25-30 hk til 50 hk, om det vil komme for lite bensin inn, eller om den tar i like mye. Bensinpumpa passer å skru på motoren, men vet ikke om det vil gi noe effekt. Skal kjøpe ny pumpe, men får ikke råd før neste måned, så om dette funker tar jeg det som en nødsløsning. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 21.Juli.2013 Del på Facebook Svart 21.Juli.2013 Endre tittel og beskriv mer om motortype og årsmodell så slipper du at emne blir stengt:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Fluefiskern Svart 21.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2013 Jeg lurte på om det er mulig å bruke en bensinpumpe fra 25-30 hk til 50 hk, om det vil komme for lite bensin inn, eller om den tar i like mye. Bensinpumpa passer å skru på motoren, men vet ikke om det vil gi noe effekt. Skal kjøpe ny pumpe, men får ikke råd før neste måned, så om dette funker tar jeg det som en nødsløsning. Er en 50 hk evinrude fra 80 tallet ca. Har hatt en del problem med den til tider, choken slår ikke inn når jeg trykker inn nøkkelen, noen som vet noe? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 21.Juli.2013 Del på Facebook Svart 21.Juli.2013 Er det samme slangestuser på pumpene så er det bare å prøve. Mener dele Nr står på pumpa se om det er det samme. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.