SoBo Startet 11.September.2013 Del på Facebook Startet 11.September.2013 (redigert) Heisann! Svigersønn har kjøpt seg en 14 fots jolle med 10 hk påhengs. På siden står det HP 14. Er det noen der ute som kjenner til hvem som har produsert denne. Mvh Sondre Redigert 11.September.2013 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Pettern1972 Svart 11.September.2013 Del på Facebook Svart 11.September.2013 Tipper det er snakk om en King 14 HP. I tilfelle er den produsert av Mathopen Plast Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
TheUrgeMan Svart 11.September.2013 Del på Facebook Svart 11.September.2013 Mener dette er en Hosøy Plast. Formene ble solgt til AluTec på Os utenfor Bergen, og de byttet da navn til Aspen 14. Sitér dette innlegget Link to post
Helge78 Svart 11.September.2013 Del på Facebook Svart 11.September.2013 Stemmer nok det med Hosøy Plast. Hosøy plast var ei familie bedrift som laget endel forskjellige båter og på slutten også kanoer, men holder nok ikkje på lenger med det så vidt eg veit. Når eg var liten såg eg noen av båtene bli laget på Hosøy, samt i eit naust der eg kommer fra. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 11.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2013 Da ser det ut til at det er oppklart. Hosøy plast= HP Meget bra. takk for hjelpen Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Korsfjord Svart 21.Mai.2023 Del på Facebook Svart 21.Mai.2023 Noen som kan si noe om byggekvaliteten på båtene fra Hosøy Plast? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.