Jump to content

MaSa2 Skal hentes hjem!


MaSa

Recommended Posts

Ser en båt av et slag som er på vei i knappe 25 knop vest (litt syd) for Flesland. Uten navn, men med nummer 258109290. Kan det være den mon tro?

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Link to post
Share on other sites

Ja, dere passerer vel Austevoll og nærmer dere Fitjar nå.

 

Noen som har en direkteadresse som fungerer for å følge med?


De velger Nyleia og er på vei ned mellom Bømlo og Stord nå. Blir spennende å se hvor langt de når i dag.

 

Er forholdene ombord og på sjøen bra?

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Har ikke link, men de går mellom Stord og Bømlo nå, så får bare zoome seg inn, så ser man de :smiley: Får heller ikke opp noe når jeg søker på nummeret..

Redigert av Goodspeed (see edit history)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Link to post
Share on other sites

De kaster ikke bort tiden iallefall.. her går det unna..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Der passerte en båt som passer med beskrivelsen Haugesund! Men hvor ble de av på Marinetraffic? Signalet forsvant helt plutselig...

 

Spørsmålet er vel om de safer og tar tidlig stopp i Tananger eller om de fortsetter til Egersund direkte. Været er jo strålende, så jeg tipper Egersund...

 

Redigert: Dukket opp igjen på AIS'en nå.

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Det går vel litt diesel med 24knop, og de må/bør vel bunkre før Egersund

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hei, artig at dere følger med oss :)

 

Ombord har vi det veldig bra, været/vinden/sjøen er upåklagelig :)

 

Det er litt urolig sjø men ikke noe problem og ligge i 24-26 knop.

 

Vi blinker oss ut egersund for dagen, men hvem vet mye kan skje :)

 

vi har 45NM igjen til Egersund nå regner med og være der rett over kl 16.

 

Der blir det Bunkring om alt går greit, eventuelt bunkring tidligere om noen hargode og lett tilgjengelige tips rundt stavanger eller tananger ?

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

Det har vel pleid å være bunkring like ved Hummaren Hotell i Tananger, ca 100m sørøst forr hotellet. Går ut fra at han er der ennå. Ikke store avstikkeren på veien til Egersund om dere føler for å bunkre før Jæren.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...