eidegutten Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Hei, Nettopp kjøpt meg en Fjord 21(80 mod) Båten er "ribbet" for innredning grunnet mugg/fukt av tidligere eier. Hvo kan jeg kjøpe ny innredning/deler av denne? Tenker da på det som skal være inne med sofa/bord. (hyller etc etc) Selges dette, eller må jeg bare få laget noe selv? Sikkert dumme spørsmål, men dette er min første båt, så har egentlig ikke peiling:) Eide Quote Link to post
lassepelle Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Hei. Hvilken modell har du? dc, holiday eller weekender? Quote Link to post
eidegutten Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Hei, Det er en DC. Eide Quote Link to post
SoBo Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Hei! Det spørs om ikke du du må lage det meste her. Da kan du jo få den akkurat slik du ønsker i tillegg. I denne tråden finner du nok mange tips: https://baatplassen.no/i/topic/95213-prosjekt-barracuda-23/ Quote Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Eureka Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Ja, spørs om du ikke må til med å lage slikt selv. Jeg ville startet med å samle mest mulig bilder av tilsvarende båtmodell. Søk på Google og finn, lagre annonser. Så er det å skaffe deg rett utstyr, og tilgang på materialer og gyve løs. Er du heldig, så kan det jo hende et medlem her har samme båt ikke for langt unna deg. En kveld om bord vil nok gi mye inspirasjon. Quote Link to post
Odne N23 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Skal tydelegvis mangle noko desse båtane. Har nettopp kjøpt samme båt sjølv. Den er "ferdig" innvendig, men manglar motor. Du får legge ut litt bilder etter kvart. Spennande å følge med. Quote Link to post
eidegutten Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 Takker for raske, og gode svar! Genialt forum dette:) Eide Quote Link to post
okristi Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Grattis med båt. Du finner informasjon om båten din på http://www.fjordclub.com/ Lykke til med arbeidet og hold oss oppdatert! Quote fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
eidegutten Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 Hei igjen, Har som tideligere nevnt en Fjord 21 DC, har nå muligheten til å kjøpe en gammel Fjord 21 Weekender uten motor, men tenkte den kunne være ok å ta innredningen fra.... Noen som vet om dette går greit, eller er det en helt annen type innredning på disse?? Eide Quote Link to post
okristi Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Det er stor forskjell på innredningen til en 21 DC og 21 Weekender. Noe kan sikkert flyttes over, men det enkleste er nok å lage nytt. Quote fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Recommended Posts