Jump to content

Fjord 21, hvor kjøpe ny innredning?

eidegutten

Recommended Posts

Hei,

Nettopp kjøpt meg en Fjord 21(80 mod)

Båten er "ribbet" for innredning grunnet mugg/fukt av tidligere eier. Hvo kan jeg kjøpe ny innredning/deler av denne? Tenker da på det som skal være inne med sofa/bord. (hyller etc etc) Selges dette, eller må jeg bare få laget noe selv?

Sikkert dumme spørsmål, men dette er min første båt, så har egentlig ikke peiling:)

Eide

Ja, spørs om du ikke må til med å lage slikt selv. Jeg ville startet med å samle mest mulig bilder av tilsvarende båtmodell. Søk på Google og finn, lagre annonser. Så er det å skaffe deg rett utstyr, og tilgang på materialer og gyve løs. Er du heldig, så kan det jo hende et medlem her har samme båt ikke for langt unna deg. En kveld om bord vil nok gi mye inspirasjon.

• 7 måneder senere...

Hei igjen,

Har som tideligere nevnt en Fjord 21 DC, har nå muligheten til å kjøpe en gammel Fjord 21 Weekender uten motor, men tenkte den kunne være ok å ta innredningen fra.... Noen som vet om dette går greit, eller er det en helt annen type innredning på disse??

Eide

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...