NicoB Startet 23.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 23.Desember.2013 Hei, har siklet flere ganger til den nye Chess reklamen hvor en nydelig mahogany bowrider er med. Noen som vet hvilken båt dette er? Kan det være selvbygg? Norsk? Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Det ser ut til å stå Regal på siden, amerikansk så vidt jeg vet. Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
glalaks Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Det er vel den andre båten det gjelder, og ikke regalen.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Hakkannen Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Så det sto et registreringsnummer i det ene sidevinduet i vindskjermen på trebåten. Hadde ikke mulighet å pause sendingen, men gjerne noen som er kjappe å lese speilvendt klarer få skrevet ned nummeret? Lettere å søke opp type hvis båten er registrert. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Jeg synes det ser ut som om hele reklamen er filmet "over there". Både med tanke på båtene og bakgrunnen. Så da hjelper kanskje ikke regnr i første omgang... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Woody Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Hva med å ta kontakt med Chess? Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
sap_2000 Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Kan det være en Dolvik? Regnummeret i ruta på trebåten ser ut som gamle småbåtregisteret. Nummeret var "A xxxx" som var Oslo. Synes det så ut som det var filmet i indre oslofjord. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Marida Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Regnummeret slutter med en bokstav så den er neppe norsk Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Da blingset jeg nok. Mente det begynnte med bokstaven A Får ta en bedre kikk neste gang :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Marida Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Det er vel en A først i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 (redigert) http://www.youtube.com/watch?v=vqFVnXi0oB0 reg nummer a-14505-d Redigert 30.Desember.2013 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
-morten- Svart 31.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Jeg tenkte med en gang på Dolvik når jeg så båten , men den regalen er jo neppe noe man finner mange av her til lands! Men det er jo norsk flag på den da, men det ersikkert lett å manipulere Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
sap_2000 Svart 31.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Det går endel Regaler her inne i fjorden. Synes det ser norskt ut, jeg :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
SoBo Svart 31.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Er det et merke/skilt vi ser under SB lanterne, eller er det en innfellbar puller? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Honduras Svart 31.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Er ett eller annet ved linjene som får meg til å tenke på Boesch, men det er litt uvanlig med runaboat formet som bowrider. Det kan jo også være en hjemmebygd båt. Naturen og bygningene i bakgrunnen får meg til å tenke på Danmark eller et annet Nordisk land. Når man tar med seg norske skuespillere for å filme, ordner man sikkert med seg to flagg til båtene også. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Maruma Svart 31.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Uten å ha veldig peiling på trebåt..... kan den være foliert? Sitér dette innlegget Link to post
PaulS Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 I følge min venninne som jobber sammen med av skuespillerne i denne serien av reklamefilmer, er alt spilt inn i Sør-Afrika. Så båttypen er nok en relativt eksotisk en:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.