NicoB Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Hei, har siklet flere ganger til den nye Chess reklamen hvor en nydelig mahogany bowrider er med. Noen som vet hvilken båt dette er? Kan det være selvbygg? Norsk? Quote Link to post
Bertramsen Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Det ser ut til å stå Regal på siden, amerikansk så vidt jeg vet. Quote Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
glalaks Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Det er vel den andre båten det gjelder, og ikke regalen.. Quote Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Hakkannen Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Så det sto et registreringsnummer i det ene sidevinduet i vindskjermen på trebåten. Hadde ikke mulighet å pause sendingen, men gjerne noen som er kjappe å lese speilvendt klarer få skrevet ned nummeret? Lettere å søke opp type hvis båten er registrert. Quote Link to post
Kjetil1 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Jeg synes det ser ut som om hele reklamen er filmet "over there". Både med tanke på båtene og bakgrunnen. Så da hjelper kanskje ikke regnr i første omgang... Quote Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Woody Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Hva med å ta kontakt med Chess? Quote "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
sap_2000 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Kan det være en Dolvik? Regnummeret i ruta på trebåten ser ut som gamle småbåtregisteret. Nummeret var "A xxxx" som var Oslo. Synes det så ut som det var filmet i indre oslofjord. Quote Mvh. SAP Link to post
Marida Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Regnummeret slutter med en bokstav så den er neppe norsk Quote Link to post
sap_2000 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Da blingset jeg nok. Mente det begynnte med bokstaven A Får ta en bedre kikk neste gang :-) Quote Mvh. SAP Link to post
Marida Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Det er vel en A først i tillegg. Quote Link to post
glalaks Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=vqFVnXi0oB0 reg nummer a-14505-d Edited December 30, 2013 by glalaks (see edit history) Quote Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
-morten- Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Jeg tenkte med en gang på Dolvik når jeg så båten , men den regalen er jo neppe noe man finner mange av her til lands! Men det er jo norsk flag på den da, men det ersikkert lett å manipulere Quote Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
sap_2000 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Det går endel Regaler her inne i fjorden. Synes det ser norskt ut, jeg :-) Quote Mvh. SAP Link to post
SoBo Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Er det et merke/skilt vi ser under SB lanterne, eller er det en innfellbar puller? Quote Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Honduras Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Er ett eller annet ved linjene som får meg til å tenke på Boesch, men det er litt uvanlig med runaboat formet som bowrider. Det kan jo også være en hjemmebygd båt. Naturen og bygningene i bakgrunnen får meg til å tenke på Danmark eller et annet Nordisk land. Når man tar med seg norske skuespillere for å filme, ordner man sikkert med seg to flagg til båtene også. Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Maruma Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Uten å ha veldig peiling på trebåt..... kan den være foliert? Quote Link to post
PaulS Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 I følge min venninne som jobber sammen med av skuespillerne i denne serien av reklamefilmer, er alt spilt inn i Sør-Afrika. Så båttypen er nok en relativt eksotisk en:) Quote Link to post
Recommended Posts