Jump to content

Årets båtentusiast 2013, sap_2000!


bliss X

Recommended Posts

Tror det er en fordel å la medlemsmassen her på forumet avgjøre hvem de mener er en verdig vinner.. Noen har gjort seg bemerket de siste månedene andre har jevnt og trutt levert gode innlegg over mange år.. Noen vil vektlegge årets innsats mest vekt, andre vil velge å se totaliteten.. Nå heter jo nomineringen og avstemmingen årets entusiast, men det er nå engang slik at de som stemmer legger sine egne subjektive vurderinger til grunn når "seddelen puttes i urnen" i romjulen..

 

I denne tråden nomineres det, og når nominasjonen er ferdig så vurderer man de nominerte og avgjør hvem en skal stemme på.. Noen lar seg påvirke av valgflesk som serveres rundt de nominerte, andre reagerer motsatt på valgflesk.. Noen velger å snakke nedlatende om andre nominerte(enten enkelt medlemmer eller som gruppe, direkte eller indirekte) enn sin egen kandidat, muligens i håp om at det gagner saken til sin kandidat.. Time will show..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Nå heter jo nomineringen og avstemmingen årets entusiast

 

Nei, den heter "Årets båtentusiast".

 

:santcheers:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hehe, glemte båt der gitt.. jaja..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Pequod synes jeg er blitt en verdig kandidat. Selv om han startet litt sent med båtkjøp i oktober har han nå 30 turer med båten. Det er en ekte entusiast!

Setter veldig pris på at du tenkte på meg, men føler nok at jeg er litt for fersk til en slik heder! Men du har rett i en ting: Jeg er absolutt entusiastisk! :-) Har allerede plukket meg ut min egen soleklare favoritt blant de nominerte...

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Beklager! Ser at jeg har gjort en feil her med min nominasjon, den jeg mente som virkelig bør nomineres er M/S Bastard fra Holmestrand med sitt Sagen 30 prosjekt. Jeg skrev desverre bare Bastard, det er visst flere bastarder her :giggle:

M/S Bastard har vært et aktivt medlem her i fra BP`s morgen i 2002, har jevnt og trutt vært aktiv på forumet og bidratt med mange innlegg og gode tips. En stille,trivelig og rolig kar som er der og svarer når han kan og har noe å bidra med her på BP.

:thumbsup:

Redigert av Bøljan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

M/S Bastard er flott og verdig kandidat :-)

 

Vil gjerne nominere to til som jeg synes bidrar meget positivt her inne.

 

1: Wiking 26 AC og 2: Nimba.

Begge for sine imponerende prosjekttråder som oser av kunnskap og entusiasme. Men også for sin positivitet, også ovenfor andre medlemmer :-)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Det er mange ganske jevnbyrdige kandiater i år synes jeg. Index har holdt på lenge og hans kompetanse og omsorg har hjulpet meg. Hulda har jeg beundret lenge og Bastard tråd om Sagen 30 oppussingen har jeg fulgt med på siden han begynte (og trebåten før det). Jeg kan så mye mindre enn Adeneo om motorer at jeg følger alltid spent med, men er ikke alltid sikker på at jeg skjønner hva han mener.

Sap-200+ sin hentetråd var nok årets must å få med seg, men som nettsamfunn mener jeg vi er mer tjent med den stayereven og kompetanse som de fire førstnevnte står for.

 

Så, siden jeg bare kan bli hørt på hvis jeg forslår en, så er mitt forslag for i år Index.

Link to post
Share on other sites

Som Nero II og Astor sier, mener jeg at stayere med god kompetanse og vilje til å hjelpe til med det de selv har litt mer greie på enn andre, bør komme øverst. Og da er Hulda et meget godt valg.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Det er jo ÅRETS båtentusiast og min største opplevelse her på Båtplassen i år, var å følge SAP 2000 sin hentetur. Spennende og vanvittig engasjerende gjennom flere land.

 

Utover det er jeg også helt enig i at mange av de som er på listen fortjener kred for sin evne både til å dele kunnskap og opplevelser. Bloggen til Mor Amica er i så måte forbilledlig.

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...