toholthe Svart 27.November.2018 Del på Facebook Svart 27.November.2018 Er dette riktig display til Yanmar timeteller (VDO instrument). Er jo langt billigere enn det på finn.no og boatstuff.se. https://www.sacer-shop.com/sa1254.html Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 27.November.2018 Del på Facebook Svart 27.November.2018 Ser helt lik ut i alle fall. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.November.2018 Del på Facebook Svart 28.November.2018 toholthe skrev for 22 timer siden: Er jo langt billigere enn det på finn.no og boatstuff.se. https://www.sacer-shop.com/sa1254.html Så var det det med frakt/moms/fortollingsgebyr da! Her er en til 520,- Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 28.November.2018 Del på Facebook Svart 28.November.2018 Frakt og gebyr ødelegger helt om man bare skal kjøpe et par stykker. Løsningen er vel at noen går i lag og kjøper mange, eller man legger ut på Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 30.November.2018 Del på Facebook Svart 30.November.2018 Sendte mail til leverandøren. De kunne sende rett fra Kina med billigere frakt. Kom på USD 30,68 inkl. frakt. Altså godt under momsgrensa. Så da blir det spennende å se hvor mange timer motoren har. Sitér dette innlegget Link to post
nomane Svart 12.Desember.2018 Del på Facebook Svart 12.Desember.2018 toholthe skrev On 30.11.2018 at 22.22: Sendte mail til leverandøren. De kunne sende rett fra Kina med billigere frakt. Kom på USD 30,68 inkl. frakt. Altså godt under momsgrensa. Så da blir det spennende å se hvor mange timer motoren har. Hvem er leverandøren du henvendte deg til? Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 14.Desember.2018 Del på Facebook Svart 14.Desember.2018 Sendte bare Mail til Sacer. Svarte med en gang. Har installert, men ikke testa. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 15.Desember.2018 Del på Facebook Svart 15.Desember.2018 toholthe skrev for 11 timer siden: Sendte bare Mail til Sacer. Svarte med en gang. Har installert, men ikke testa. Husk på at nåla må sansynligvis ‘kalibreres’ etter at strøm er satt på, så det er en fordel å ikke sette instrumentet helt i sammen før test. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.Desember.2018 Del på Facebook Svart 15.Desember.2018 Kjellg skrev 11 minutter siden: Husk på at nåla må sansynligvis ‘kalibreres’ etter at strøm er satt på, så det er en fordel å ikke sette instrumentet helt i sammen før test. På min stopper nåla fysisk når den står i "0" (Yanmar-panel, men er vel et VDO) Jeg byttet til den jeg linket til lengre oppe og nå vises timene igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 15.Desember.2018 Del på Facebook Svart 15.Desember.2018 (redigert) alidal skrev 5 minutter siden: På min stopper nåla fysisk når den står i "0" (Yanmar-panel, men er vel et VDO) Jeg byttet til den jeg linket til lengre oppe og nå vises timene igjen... Det som er utfordringen, og det jeg har sett flere ganger på VP, er at nåla flytter noen mm på seg når du setter strømmen på. De ‘manualene’ som ligger ute på nettet beskriver også dette. Redigert 15.Desember.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 Funka fint som bare det. Nåla ble stående så lenge man bare dytter den moturs, men jeg har Yanmar. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 3.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2019 Jeg har to LCD display jeg ikke får brukt da mine turtellere har falset kant..... Om noen trenger så gi en lyd. Lars O Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 24.Desember.2023 Del på Facebook Svart 24.Desember.2023 byttet lcd display på mitt vdo turteller instrument ifra 2004 men ingenting vises på displayet når jeg kobler til strøm med kalibreringsknappen inne , hva er feil ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.