Jump to content

Østfoldtreffet 2014


Pettern1972

Recommended Posts

NilsPils, velkommen skal du være, både med og uten matros. Plass er satt av til deg. Erikda: Du har også fått plass. Faktisk så har alle påmeldte fått plass i år også. Bryggekart blir sendt ut på mail i løpet av et par dager. skrik opp meg på vhf når dere nærmer dere, så står det folk og tar imot tampene.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Da er det sendt ut mail om bryggeplassering til alle påmeldte, har dessverre et par stykker som har kommet i retur grunnet ukjent adresse. De som ikke har fått mail, ta kontakt med meg, post (at) ostfoldtreffet.net, så sender jeg på nytt.....

 

Velkommen til Østfoldtreffet 2014......

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Ja, vi gleder oss. Vi drar fra Son torsdag morgen. Jeg håper bare at vinden ikke blir mer rotete enn på varslet under når vi skal runde Strømtangen.
Det hadde vært greit om værgudene hadde blitt enige med seg selv om vindretningen.

bilde

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Og så var Trudelutt på vei til treffet. Vi passerer snart Larkollen, og er vel fremme noe etter 1300. Nydelig vær og lite sjø!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Embla med rederinne, skipper og assistenterende førstefender et på vei. Ligger i Drøbak for middag, men skal få inn noen flere nm før vi gir oss i 11-12 tia i natt

 

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Da håper jeg treffdeltakerne er sitt ansvar bevisst og pøser ut med bilder! Jeg må dessverre bli hjemme med knekt overarm og et smertehelvete som får min eks til å fremstå som omsorgsfull :giggle: . Pettern og jeg har jo hatt som tradisjon med en skade pr person pr treff, så i år var det min tur igjen. Det er jo ikke bare og bare å forsøke å overgå petterns iherdige forsøk på å amputere storetåa si i fart! :lol: Så i år måtte jeg være kreativ.

 

Lykke til med en flott treffhelg godtfolk! Om jeg slipper operasjon på lørdag så får jeg sjåføren til å svinge meg utom en liten tur :thumbsup:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...