SoBo Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ja sånt er det penger i Blir det Egersund neste nå. God tur videre uansett. Forresten hvordan går det med matrosen? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Matros sitter mot bakvegg å prøver å sove. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vinden har lagt seg nå. Ble noe friskere ei stund. Men er vel 8 -10 ms.. tipper jeg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Trophy Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Sjøsyk ? det er bedre å ligge på magen enn å sitte... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
SoBo Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Bra at vind og vær er på vei ned Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Sobo.. etter at vi har lært Liberty å kjenne så tar vi sånne oppdrag på snillkappa.. :-) men de spurte jo ikke.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SoBo Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Selvfølgelig, tankeløst av meg Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Kom liberty seg trygt hjem tro Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Link Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det kan også hjelpe å legge seg så langt ned i båten man kan ved sjøsjuke. dørk i cabin feks. Det slingrer vel mindre jo lavere man kommer i båten, har jeg hørt. Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
BjornLie Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg tipper de sliter litt nå med sidesjø på vei inn mot Egersund. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Trophy Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ser farten er økende...mindre sjø? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
liberty Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg var hjeme i halv fem tiden var heldig med fergene kjørte rettombord Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vinden hadde vel løyet litt. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Bra Liberty, all honnør til deg. Fantastisk hvordan du stilte opp. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Popeye70 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg var hjeme i halv fem tiden var heldig med fergene kjørte rettombord Det er karma! Er man snill mot andre er verden snill mot deg. ;-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg var hjeme i halv fem tiden var heldig med fergene kjørte rettombord Virkelig flott gjort av deg Liberty. Rørende å lese :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Da var vi inne i smult farvann. Puh..svett.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ivardraco Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 hehe tror jeg på når tenker du og være i arendal ? Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Imponert over liberty! Nå er hjelpen til Solstraum ankommet og trådeier virker å ha kommet i le for storhavet. Første etappe overstått Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Bonus Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 (redigert) ... Puh..svett.. :-) Pøh, er vel ingenting Bjørn. Tenk hvor svette alle vi som følger deg er du Redigert 9.Mars.2014 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vinden ved Lille Presteskjær måler bare 5ms i kastene nå. Så virker som vinden legger seg... Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Sobo.. etter at vi har lært Liberty å kjenne så tar vi sånne oppdrag på snillkappa.. :-) men de spurte jo ikke.. :-) Jeg fornemmer at verden har blitt en bedre plass, takk til Liberty! Jeg var på plass her kl 04.30 i morges og har nettopp kommet på plass igjen, etter en times "nap". Får akkurat med meg innseilingen til Egersund. Imponerende innsats dere legger ned. Synd med matrosen, men nå kan kan vel få seg en etterlengtet tur på fast grunn. God tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Skal hilse alle på Bp å takke fra en bekymret mor.. som sitter i spania å følger med . Både på Bp og Ais. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Når jeg er i Arendal. Hmm spørs hva matrosen sier.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
navid Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 .............. Puh..svett.. :-) Det kan jeg tenke meg ja.......Ser bølgevarslene ligger i underkant av 3m vider østover, så du har vel vært i gjennom det verste får vi håpe. Måtte du styre for hånd eller fungerte a/p`en i den grove sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.