Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Mødre er født til å være bekymret Bjørn. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Har ikke auto.. den virker ikke.. så her er det manuelt Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Husk å sjekke filtrere i Egersund Bjørn :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
navid Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Har ikke auto.. den virker ikke.. så her er det manuelt Ja da er det slitsomt i sånt vær. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det skal jeg love deg..Sap. :-) Fint her.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Takk Bjørn, hehe. Det bildet så flott ut :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Deilig med smul sjø vil jeg tro. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det var deilig ja.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
aileenll Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Nå er det bare litt over 100 NM hjem! Det går veien! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Matrosen sier ok..... han er tøff den karen.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
aileenll Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Imponerende matros! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
gammabusa Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Se der ja, stille og fint, blir godt med en liten pause nå snart tenker jeg, håpe matrosen kommer seg igjen fort, kan sitte i det der.... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Matrosen sier ok..... han er tøff den karen.. Ja og han er ikke den eneste ombord ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Se det :-) kommet dere ned til egersund Bare sjarmøretappen igjen. Rolig vind i mitt område. Glem spangreidkanalen den bare sinker. deg nedover. Er det mye sjø setter du kursen inn mot Sp.reidar og går inner leia videre Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg er spent på hvor mange liter det har gått med fra Bergen. Marsj på 9-14 knop, men så har du hatt vær og sjø som nok har tatt sitt. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MaSa Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Spennende og følge med på dette, ikke så lenge siden jeg selv tok turen med ny båt..Jeg kan vel konstatere at jeg var nok utrolig heldige med været under min hjemreise..Lykke til på resten av ferden :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det gikk 770 liter nå. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det var jo litt. Men klart med den type kjøring i sjø så skal det litt suppe til. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Har du oversikt over hvor mange nm du har gått siden Bergen? Ca 150 nm = ca 5l/nm? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Lars Moe Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Bevegelsen er mindre midt i båten. Så å legge seg ned midt i båten og så lavt som mulig kan være best. Men jeg opplever ofte at bevegelsene akterover er mindre voldsomme enn lenger frem. God bedring til matrosen. Og lykke til med resten av turen. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Nå har de vært i sving i nøyaktig 5 timer! For håpe det går lettere nå fremover! Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 I fint driv utover nå. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Møkkalasset Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Nå er det bare litt over 100 NM hjem! Det er vel rundt 150 vel? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det er mange meninger om sjøsyke ser jeg og det er sikkert forskjellig fra person til person, men min erfaring er at å være under dekk er det verste. De fleste som blir sjøsyke hos oss kommer opp på brua slik at de ser ut og gjerne får en liten dose frisk luft. Vi opplever sjelden sjøsyke over dekk Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
jabra Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Opp å se horisonten tror jeg på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.